Gå til innhold

Til dere gutter som er på nettdatingsider - lurer på noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye chatting eller sex-chatting på datingsider? Er det enkelt å "plukke" opp damer der for sex?

Ser også at noen menn ikke har forsidebilde - betyr det noe spesielt?

Er ny i dating verden men har skjønt det er en del som foregår der som jeg ikke vet om.

Tips til evt. hvordan finne ut av "players"

Takker for svar!

Anonymous poster hash: 861d1...389
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg mann da men min erfaring er at playere på datingsider ofte har bar overkropp bilder i albumet og kort profiltekst med lite spesifikke krav til hvoradn damen skal være.

De har gjerne et ganske bredt aldersspenn de aksepterer også, f.eks. fra 18år til 50...

Når de kontakter deg er de gjerne kjapt etter at du har laget profil. Innholdet i meldingene de sender er ofte veldig standard og svarer du ikke får du enda flere meldinger.Playere elsker jo som kjent jakten.

Anonymous poster hash: 7092d...b82
Skrevet

Hvis du knekker koden på dette feel free to share! Jeg er i grunn litt overrasket over hvor mange som driver med sexchatting, eller egentlig hvor mange som tror at JEG er interessert i det :sur:

Hvorfor i all verden skulle man gidde å bruke tid på å skrive profiltekst, ta helsikes matchtester i hytt og gevær og fylle ut svada om hvilke kjæledyr man kan godta i et forhold osv. hvis man bare var ute etter "hey... kåt nå eller ;-)?", "hvis du og jeg var nakne sammen..." "lagt deg?".. And the list goes on...???!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...