Bex Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg er heldig tante til to gullunger De ønsker seg morsomme klær som ikke kan kjøpes på landet, der de bor. Jeg bor i Oslo og kan kjøpe her, men aner ikke hvor jeg kan finne slikt! Har sett litt fra Molo hos Rakkerungene, men det er jo litt dyrt... Noen som kan hjelpe med tips til butikker??
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Hvilken størrelse er det på tantegullene? Anonymous poster hash: 82e8c...cec
Bex Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2013 To og fire år Glemte visst å skrive det! Og begge er jenter. Men trenger ikke å være veldig jentete!
Rasmine Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg er heldig tante til to gullunger De ønsker seg morsomme klær som ikke kan kjøpes på landet, der de bor. Jeg bor i Oslo og kan kjøpe her, men aner ikke hvor jeg kan finne slikt! Har sett litt fra Molo hos Rakkerungene, men det er jo litt dyrt... Noen som kan hjelpe med tips til butikker?? Kan jo tipse om merket Villervalla. Fine og fargerike klær :-)
Rasmine Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Kan jo tipse om merket Villervalla. Fine og fargerike klær :-) Men må legge til at jeg handler klærne på nett. Vet ikke hvor man finner klærne i butikk.
Chelsea Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 POMPdeLUX har fine og kule klær se www.pompdelux.com
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Mittrom.no har mye fint. Er dog ikke sikker på hvor langt opp str. går og hvordan de ligger an prismessig i forhold til andre. De har butikk på Nesttun i Bergen og ellers nettbutikk. Anonymous poster hash: 3acaa...cbf
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #8 Skrevet 26. oktober 2013 Name itAnonymous poster hash: 0bb8a...7e9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 Mittrom.no Anonymous poster hash: 3acaa...cbf
yxnyx Skrevet 6. november 2013 #13 Skrevet 6. november 2013 Kjøp ull. Hele vinteren gjennom er det dette som gjelder, og ullklær slites mye fortere enn andre klær. Dyrere er det også, så ull er definitivt det jeg setter mest pris på å få av klær. Nøstebarn f.eks. har vel fortsatt en butikk på Bjølsen?
Gjest Adriane Skrevet 6. november 2013 #14 Skrevet 6. november 2013 Jeg ville også gått for ull. Janus blant annet har mye fint og artig - nå er de vel ute med Jul i Svingen-serie? Artige kjoler, ikke hårreisende dyrt, og veldig aktuelt på denne årstiden
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #15 Skrevet 6. november 2013 Jentelus.no Anonymous poster hash: 157a2...27c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå