Seterjenta Skrevet 30. april 2004 #1 Skrevet 30. april 2004 Mange syntes vi var veldig tidlig ute når vi begynte å kikke på festlokale i mars i år, 17mnd før bryllupet. Men fakta var at da var allerede to av de aktuelle plassene opptatt, men en av favorittene mine var fortsatt ledig. Han som viste oss stedet lo, når han hørte datoen, og sa at de trengte ikke noen bekreftelse før til nyttår. Men mandag denne uka ringte han og sa at det var så stor pågang på denne datoen at han måtte ha svar innen onsdag! Min kjære har ennå ikke sett lokalene da de ligger i min hjemby på nordvestlandet, men jeg hadde tatt bilder når jeg var på visning 31.3. De ble styrtframkalt, og mamma ringte til andre som hadde holdt bryllup der for å høre om de var fornøyd. Så på onsdag takket vi ja, og håper elsklingen blir fornøyd når vi skal tilbake dit for å se i midten av mai. Ellers har jeg booket kirke og frisør Deilig å få unna det som kan gjøres tidlig, særlig når man bor nesten 50mil unna...
*Lene* Skrevet 30. april 2004 #2 Skrevet 30. april 2004 De mest populære lokalene har jeg hørt blir booket opptil 2 år i forveien, så det er ikke så rart at du er tidlig ute der! Kirke fikk jeg ikke booket før 1 år i forveien, og frisør fikk jeg ikkie satt opp time hos før 5 mnd før! Listene var ikke satt opp så langt nemlig! Lykke til med planleggingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå