Loreal Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Er det vanlig? han sa go fuck til meg og at han vil finne noen veldig fort.Hvordan skal man ellers si i fra om at man ikke tror dette er riktig ? jeg sa på en fin måte at jeg har ikke følelser for han, og beklager det. Det er en fyr jeg har møtt 3 ganger.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Spesielt. Men bra det ikke ble noe mer om han oppfører seg sånn da. Anonymous poster hash: caf71...8f6 2
Emelia Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Drit i han, du må jo selvfølgelig si hva du føler for! Om du føler det ikke kommer til å bli noe utav det, så skal du jo kunne si det rett ut? Ingen skal kunne tvinge deg til å være sammen med en du ikke har interesse/følelser for. Bare la han være sur, og hev deg over han(om jeg kan si det på den måten) 5
Loreal Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2013 Ja, han er ikke så veldig gammel, 24 år, han er vel litt umoden.
Obiola Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Noen tar jo ikke avvisning spesielt bra og kommer i en forsvarsposisjon, kanskje for å virke tøff når man egentlig blir såret. Man er jo ganske sårbar når man blir dumpa. Du har jo ikke gjort noe galt her, bedre å finne ut at du ikke er interessert såpass tidlig og være ærlig om det Noen er desverre ganske umodne. 1
Loreal Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2013 Ja, for jeg forstår ikke hvordan de tenker, mener de virkelig at jeg skal fortsette å møte dem, til tross for at jeg ikke liker vedkommende så godt som jeg burde ? men de tenker vel på sin egen reaksjon mest ja, at de kommer i forsvarsposisjon og skal virke tøffe og hardhudet.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Som om dere damer ikke blir sure når dere blir avvist... Anonymous poster hash: 46b4c...f1e 2
Emelia Skrevet 3. oktober 2013 #9 Skrevet 3. oktober 2013 Som om dere damer ikke blir sure når dere blir avvist... Anonymous poster hash: 46b4c...f1e Kommer da an på situasjonen det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå