Modesty Skrevet 30. april 2004 #1 Del Skrevet 30. april 2004 Hvor lang tid tror dere det tar å gå ned en størrelse i klær? Jeg trener pilates 2 ganger dagen i 20 min. Tar 120 situps,trener ryggen,og svømmer 2000 meter i uken. Har i tillegg kuttet ut snop,brus ol. i ukedagene,og prøver å ikke spise etter klokken 20.00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 30. april 2004 #2 Del Skrevet 30. april 2004 Test denne formelen her: For å gå ned en kilo fett, kreves et energiunderskudd på ca 7000 kalorier. Hvis du daglig kutter ut 500 kcal fra maten, og trener så du forbrenner 500 kcal ekstra, går du ned en kilo fett i uken. Jeg vil tippe at du ved å følge dette, vil gå ned en klesstørrelse på rundt en måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 30. april 2004 #3 Del Skrevet 30. april 2004 En klesstr. = ca. 3-5 kg. Og det kan jo ta kort eller lang tid å gå ned dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helter Skelter Skrevet 30. april 2004 #4 Del Skrevet 30. april 2004 Ser bra ut, bare èn ting: ta heller få, harde sit-up's, enn mange lette. Dersom du får tatt utrolig mange sit-up's, tar du dem veldig sannsynlig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Skrevet 30. april 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg tar situps i intervaller på 20 om gangen. Så jeg tror at de er harde nok. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå