Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

-FLYTT INLEGGET OVER TIL SEKSUALITET OM JEG HAR LAGT DET FEIL!-

Jeg har virkelig gruet meg til å skrive denne tråden, men nå er det virkelig siste utvei..

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 3 herlige år! Jeg kan virkelig si at de har vært herlige, for det har de!
Sexlivet vårt var helt utrolig det første året, så dabbet det av litt det neste året, og nå som vi er på tredje året så finnes det ikke mer. Vi har ikke hatt sex siden i vår (grøsser av tanken på at det er så lenge siden, stikker i hjertet mitt!)
Jeg tenner ikke på han lenger.. Ikke en smule. Han tenner på meg så det er jeg som er problemet. Han ser utrolig bra ut, han er kjekk, snill og herlig! Vi har det så å si perfekt sammen på alle andre mulige måter, men dette med sex begynner å ødelegge forholdet vårt. Vi blir sure og frustrerte.

Vi har prøvd ALT untatt sexolog. Vi er fortsatt unge (18 år) så jeg synes det er kjedelig at det skal være sånn. Men hva kan egentlig en sexolog gjøre? de er jo ikke magikere? Men om det er det som må til er jeg 100% med på det!

Jeg må være ærlig og si at jeg nyter oppmerksomheten jeg får fra andre menn. Komplimenter, blikk osv gjør meg helt mo i knærne. Jeg er så underernært på sex at jeg tror jeg klikker snart. Jeg prøver alt jeg kan å ligge med min kjære, men rett før vi skal til å gjøre det så sier det stopp for min del. Ikke blir jeg våt, ikke blir jeg kåt og alt blir bare feil. Som å ligge med en venn eller bror! Derfor har jeg ikke villet prøve mer, siden i det jeg sier stopp så blir han helt knust og jeg takler ikke å se han sånn. Det er så utrolig trist!

Jeg fantaserer om å ligge med andre, men det er ALDRI noe jeg kunne gjort! ALDRI. Jeg hadde sjansen engang men da sa jeg nei og gikk derifra. Jeg elsker kjæresten min altfor mye. Men jeg trenger virkelig den følelsen man får av sex. Onanering blir ikke det samme.. Når jeg tenker på andre så er det så utrolig deilig. Jeg begynner å gråte av dette. Hva i all verden skal jeg gjøre!? Jeg vil ikke gå fra han, aldri! Men jeg trenger nærhet.. :-( og det er ingenting annet som frister enn å ligge med noen jeg tenner på! den følelsen kan ikke beskrives med noe!

Anonymous poster hash: a3d4c...cf1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forholdet er tydeligvis over fra din side, siden du er sprengkåt men ikke klarer å gjøre det med kjæresten.

Enten må du "tvinge" deg selv (det kan etter såpass lang tørke ligge noen sperrer i hodet ditt) og se om lysten på ham tar seg opp, eller gjøre det slutt.

Anonymous poster hash: 1c39b...689

Skrevet

Forholdet er tydeligvis over fra din side, siden du er sprengkåt men ikke klarer å gjøre det med kjæresten.

Enten må du "tvinge" deg selv (det kan etter såpass lang tørke ligge noen sperrer i hodet ditt) og se om lysten på ham tar seg opp, eller gjøre det slutt.

Anonymous poster hash: 1c39b...689

Jeg har prøvd å tvinge meg til å ligge med han, men det blir altfor mye, jeg verken psykisk eller fysisk og gjennomføre det .. :(

Gjest Lille-pus
Skrevet

Han er en venn for deg... hele kroppen din og hele psyken din forteller deg at han er en venn.

Med rene ord så forteller kropp og psyke deg at du er over kjæresteperioden med ham.

Du er 18 år, hele deg leter fremdeles. De aller, aller fleste går igjennom akkurat den triste fasen hvor den ene oppdager at forelskelsen er over og gikk over til enten vennskap eller ikkeno'.

Jeg synes ikke du skal tvinge deg selv til å ha sex med en mann som setter hele kroppen din i forsvarsmode.

• Liker 2
Skrevet

Du/dere er altfor unge til å ha slike problemer........slipp hverandre fri. Dette er ikke bra for noen av dere!

• Liker 3
Gjest Arbeider
Skrevet

har du tenkt på hvorfor du ikke tenner på han?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg fantaserer om å ligge med andre, men det er ALDRI noe jeg kunne gjort! ALDRI. Jeg hadde sjansen engang men da sa jeg nei og gikk derifra. Jeg elsker kjæresten min altfor mye. Men jeg trenger virkelig den følelsen man får av sex. Onanering blir ikke det samme.. Når jeg tenker på andre så er det så utrolig deilig. Jeg begynner å gråte av dette. Hva i all verden skal jeg gjøre!? Jeg vil ikke gå fra han, aldri! Men jeg trenger nærhet.. :-( og det er ingenting annet som frister enn å ligge med noen jeg tenner på! den følelsen kan ikke beskrives med noe!

Flink jente som ofrer seg selv?

Finn på noe annet du. ;) Det gjør vondt, ufattelig vondt, å gi slipp på noen du er glad i. Men noen ganger må det til. Du sier jo det selv egentlig. Du vil ha noen andre! Husk at dette er lov. Du kan ikke være den perfekte kjæresten når det går utover dine egne ønsker. Et forhold er et partnerskap, ikke en plikt.

Endret av Arcturus
  • Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for feilpostinger.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...