AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Da jeg tok kontakt med lokale NAV kontoret i dag fikk jeg beskjed om at det ble skrevet vedtak på engangsstønaden min nå. Pengene ville også komme inn samme dag som det ble sendt ut, og det ville mest sannsynlig komme frem i posten på mandag ettersom det ble sendt med (b?) post.. Når vil pengene ca komme da? Anonymous poster hash: 06f44...b9f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Sikkert innen et par dager. Vedtaket skal godkjennes av leder, så sendes det til søkeren og til dem som skal betale ut. Regner med du har de innen mandag.Anonymous poster hash: 21244...dd4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 De som skal betale ut? Så det skal sendes i post tilbake tilbake til kommunen? Ble jo sendt til Oslo i første omgang. Anonymous poster hash: 06f44...b9f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 DytterAnonymous poster hash: 06f44...b9f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Regn med iallfal en uke, det tar alltid litt lenger tid enn man trorAnonymous poster hash: 5a04d...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå