Gå til innhold

Mareritt allerede!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder visst på å bli rar jeg... (eller rarere kanskje...) For jeg har allerede hatt tre mareritt om at bryllupsdagen går helt galt! (og det er jo igrunn lenge til jeg skal gifte meg da...)

Det siste kom i natt, og alle har handla om at det av forskjellige og egentlig ukjente grunner måtte framskyndes veldig, og dermed har jeg ikke hatt essensielle ting klare, som kjole, bukett, sko etc... I natt kom jeg til frisøren 2,5t forsinka fordi jeg måtte finne kjole først, og ingen passa helt, og når frisøren hadde tid til å hjelpe meg så var det 15min til bryllupet skulle starte, og jeg hadde 45min kjørevei til kirka... :) Man våkner litt småstressa da!

Andre som har slike mareritt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda jeg har også slike mareritt :-) I det ene så kom jeg i kirka med ustelt hår, kjolen min og joggesko. ingen gjester var i kirka og mannen sto og prata med presten i arbeidklær.. :o

Skrevet

Høres kjent ut dette. Drømte en gang at jeg kom til kirken i olabukse, men slepet på kjolen var sydd på buksa og jeg hadde slør og alt.... helt kaos.

Skrevet

Hjelpes!

Jeg har heldigvis ikke hatt noen slike mareritt ennå, håper ikke jeg får det heller...

Er det mange som har opplevd det?

Skrevet

Jeg har hatt ett mareritt...Var en link om det her tidligere :-) Veldig vanlig tydeligvis!!!

Skrevet

Veldig veldig veldig vanlig...

Jeg har gifta meg i en stygg, ekkel kjole en gang. En annen gang hadde jeg ikke blomsterbukett, så jeg gikk oppover kirkegulvet med en skrutrekker. Så var det den gangen jeg gifta meg med feil mann(helt fortvila, skulle ha skilsmisse på dagen) og så videre, og jeg begynte i alle fall et år før bryllupet! Til og med lillesøster har hatt mareritt om mitt bryllup :ler:

Slapp av, så lenge du våkner etterpå og oppdager at det var en drøm, så går det jo greit :-)

Skrevet

Jeg hadde langt, fett, ustelt hår, skikkelig influensa og college genser dratt over brudekjolen!!!!!!!

Skrevet

:) så deilig å høre at andre også har det sånn... Begynte å lure på om tenkingen og planleggingen hadde gått helt fullstendig til hodet på meg :)

Det er hvertfall utrolig deilig å våkne etterpå og tenke seg om en gang og så bare slappe av !! :ler:

Skrevet

Jadda, i natt skjedde det igjen for meg!! MARERITT!!!!!!

Drømte at jeg hadde så god tid til kirken, at jeg tok meg en tur rundt området jeg vokste opp da jeg var barn. Der traff jeg en liten jente, som jeg ble med hjem??!! Husker jeg lånte toalett der. Så fant jeg ut at denne jenta ble mishandlet, så jeg ringte politiet. Plutselig ser jeg på klokken at jeg er for sent ute. Politiet kommer, og jeg får låne tlf. Mamma sier hun skal ringe presten og spørre om de kan vie oss litt senere. Presten nekter og sier vi har hatt vår sjanse nå! Jeg bekymrer meg for hva gjestene vil si. Men bestemmer med samboer at vi kan jo gifte oss en annen gang!!!

Herregud for en stakato drøm...Uff av meg.. Kjenner at enda den følelsen jeg hadde da jeg våknet... Drømmen om det perfekte bryllup ble nok en gang knust av merkelige drømmer!!!!! :ler:

Skrevet

Hos meg har de sluppet taket nå. Jeg blir bare roligere og roligere....

Venter i spenning på disse kalde føttene det snakkes om, men kjenner ikke så mye som en antydning engang.....

Skrevet

Jeg er også kjemperolig. Dette er mitt andre mareritt, og har lagt merke til at de har kommet etter mye bryllupsprat! Ble mye av det i går, siden jeg var i familietragedie :ler:

Og kanskje underbevisstheten forteller meg at jeg egentlig er LIVREDD for at ting ikke skal gå på skinner!!!

Skrevet

Så lenge jeg ikke snubler på vei opp til alteret, og så lenge stemmen bærer under ringpåsettelsen, så skal jeg være fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...