AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Hei, jeg ble kjent med en utrolig hyggelig gutt på ferie i begynnelsen av juni. Vi var sammen hele ferien og koste oss utrolig mye der nede når vi var der! Vi har hatt litt kontakt på facebook, snakket om litt å vært. Vi har jo ikke så mye å snakke om, men vi har ikke snakket sammen på noen uker nå. Igår prøvde han å ringe meg men jeg ville ikke ta den, han sendte senere mld til meg og ba meg ta tlfen. Aner jo ikke hvorfor han plustelig prøver å ringe meg? Har ikke lyst å ta tlfen fordi jeg er redd for at det blir altfor kleint.... Noen ideer til hva han har tenkt å si? eller hva jeg bør gjøre?? Anonymous poster hash: 605ba...5ba
Gjest Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Vel, eneste måten å finne ut er å på en eller annen måte spørre han.
Singha Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Han vil selge deg et årsabonnement på Vakttårnet. For all del; ikke ta telefonen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Hei, jeg ble kjent med en utrolig hyggelig gutt på ferie i begynnelsen av juni. Vi var sammen hele ferien og koste oss utrolig mye der nede når vi var der! Vi har hatt litt kontakt på facebook, snakket om litt å vært. Vi har jo ikke så mye å snakke om, men vi har ikke snakket sammen på noen uker nå. Igår prøvde han å ringe meg men jeg ville ikke ta den, han sendte senere mld til meg og ba meg ta tlfen. Aner jo ikke hvorfor han plustelig prøver å ringe meg? Har ikke lyst å ta tlfen fordi jeg er redd for at det blir altfor kleint.... Noen ideer til hva han har tenkt å si? eller hva jeg bør gjøre?? Er han albansk? Eller tyrkisk? Møttes dere i Tykia eller Hellas? Sesongslutten nærmer seg jo. Han har vel tatt en siste innspurt, mens nå er det rolig hos han. Når alle de andre damene også har reist hjem er det på tide å ringe/sende sms og smigre seg innpå de som virker mest mottakelige.. Han sikter seg nok gradvis inn mot oppholdstillatelse i Norge. Anonymous poster hash: cb97e...7c1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Er han albansk? Eller tyrkisk? Møttes dere i Tykia eller Hellas? Sesongslutten nærmer seg jo. Han har vel tatt en siste innspurt, mens nå er det rolig hos han. Når alle de andre damene også har reist hjem er det på tide å ringe/sende sms og smigre seg innpå de som virker mest mottakelige.. Han sikter seg nok gradvis inn mot oppholdstillatelse i Norge. Anonymous poster hash: cb97e...7c1 Han er norsk, haha Møtte han på partyferie(om jeg kan kalle det det) i spania Anonymous poster hash: 605ba...5ba
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Han er norsk, haha Møtte han på partyferie(om jeg kan kalle det det) i spania Ååå. Da ville jeg svart! Er ikke det bare koselig da? Anonymous poster hash: cb97e...7c1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Ååå. Da ville jeg svart! Er ikke det bare koselig da? Anonymous poster hash: cb97e...7c1 Altså, han er fra noe kristiansand-stavanger området og jeg forstår jo såvidt dialekten hans haha! Men synes det er merkelig at han plustelig tar kontakt, føler det blir så kleint å snakke over telefon med han når vi såvidt hadde noe å snakke sammen om på facebook... Anonymous poster hash: 605ba...5ba
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #9 Skrevet 3. oktober 2013 Menn ringer gjerne i stedet for å skrive sms eller chatte på Facebook. Du kan sende en mld der det står "Hei:) Ser du har ringt meg..?" så skriver han sikkert hvorfor han ringte. Anonymous poster hash: cb97e...7c1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #10 Skrevet 3. oktober 2013 Menn ringer gjerne i stedet for å skrive sms eller chatte på Facebook. Du kan sende en mld der det står "Hei:) Ser du har ringt meg..?" så skriver han sikkert hvorfor han ringte. Anonymous poster hash: cb97e...7c1 Det skal jeg gjøre! Tusen takk for tips Anonymous poster hash: 605ba...5ba 1
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 3. oktober 2013 #11 Skrevet 3. oktober 2013 Eh. Hadde dere sex? I så fall er motivet hans ganske lett å fastslå..
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #12 Skrevet 3. oktober 2013 Eh. Hadde dere sex? I så fall er motivet hans ganske lett å fastslå.. Jeg tenkte også kjønssykdom med en gang. Anonymous poster hash: 01036...3c0
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #13 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg tenkte også kjønssykdom med en gang. Anonymous poster hash: 01036...3c0 Er nok neppe det Anonymous poster hash: 605ba...5ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå