Gå til innhold

Hva er det denne moren tenker på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har sett på henne på både Dr Phil og The Doctors. Hun virker ikke helt god. Greit nok at hun er besatt av kropp og uteseende, men hun virker jo helt syyyyk når hun lar sine døttre gjøre det hun gjør. Tror hun også hadde sagt at datteren på 7 skulle få silikon å?

Hun har også innrømt å la sin eldste datter på 16-17 ta botox.

Endret av Lillemeg22
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor bv i uk ikke reagerer og gjør noe med den saken? Jeg ble kvalm da jeg leste dette.

Anonymous poster hash: 11871...189
Skrevet

Jeg har sett på henne på både Dr Phil og The Doctors. Hun virker ikke helt god. Greit nok at hun er besatt av kropp og uteseende, men hun virker jo helt syyyyk når hun lar sine døttre gjøre det hun gjør. Tror hun også hadde sagt at datteren på 7 skulle få silikon å?

Hun har også innrømt å la sin eldste datter på 16-17 ta botox.

Altså, nå prøver ikke jeg å virke sprø eller noe.

Når det gjelder en 7åring er det bare helt sykt! Men når det kommer til en 15-16åring som tar botox så er jo ikke dette akkurat noe helt nytt... Kommer an på hvor botoxen sprøytes inn, men ja...

Anonymous poster hash: 63640...122

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor bv i uk ikke reagerer og gjør noe med den saken? Jeg ble kvalm da jeg leste dette.

Anonymous poster hash: 11871...189

BV har taushetsplikt. De kan ikke informere media om hva de gjør med saken. De kan heller ikke informere media hvis de fjerne ungene fra mora.

Anonymous poster hash: 66a4d...585

Skrevet

Når det gjelder en 7åring er det bare helt sykt! Men når det kommer til en 15-16åring som tar botox så er jo ikke dette akkurat noe helt nytt... Kommer an på hvor botoxen sprøytes inn, men ja...

Nå vet ikke jeg hvor hun tok botox hen, men mora gjorde det faktisk selv. Hun tok botox på dattra. Åssen hun har fått tak i det aner jeg ikke. Men det er jo temmelig sykt.

Skrevet

Akkurat her tenker jeg at noen kvinner aldri burde ha fått barn. Og at en 7 åring skal få pupper- har ikke denne moren fått med seg at det er pedofile der ute i verden? Hvilke signaler denne 7 åringen kommer til å gi blir tydeligvis ikke ofret en tanke. >_<

Skrevet

Gavekort på plastiske operasjoner er det jenta har fått. Som ikke kan løses inn før hun er gammel nok. Fordi operasjoner er dyrt, og moren ikke vil at økonomi skal hindre datteren i å ta de operasjonene hun i fremtiden vil ha.

Skrevet

Gavekort på plastiske operasjoner er det jenta har fått. Som ikke kan løses inn før hun er gammel nok. Fordi operasjoner er dyrt, og moren ikke vil at økonomi skal hindre datteren i å ta de operasjonene hun i fremtiden vil ha.

Hvorfor tenke på huslån og studielån og andre mindre viktige ting, når man kan spare opp til datterens kosmetiske operasjoner istedet for...

Hadde nok blitt rimelig skuffa dersom min mor syns jeg var så fæl, at hun hadde lyst å gi meg penger for å operere meg.

• Liker 1
Skrevet

What are you presenting for your daughter on the occasion of her birthday? Please feel free for producing some attachment links as I was in search of the best ideas about birrthday gifts and presentations for my daughter.

gave til ham

Skrevet

Akkurat her tenker jeg at noen kvinner aldri burde ha fått barn. Og at en 7 åring skal få pupper- har ikke denne moren fått med seg at det er pedofile der ute i verden? Hvilke signaler denne 7 åringen kommer til å gi blir tydeligvis ikke ofret en tanke. >_<

Pedofile tenner på prepubertale barn, så pupper er vel neppe noe de ønsker.

Anonymous poster hash: 310b1...bc6

Skrevet

Pedofile tenner på prepubertale barn, så pupper er vel neppe noe de ønsker. Anonymous poster hash: 310b1...bc6

Ifølge engelsk Wikipedia er prepubertal fra 11 år og nedover. I "Toddlers & Tiaras" ble en mor sterkt kritisert for at hennes 4 åring gikk med en "utfylt" bh...og det ble tweetet om at dette var pedofilers våte drøm, så jeg tror ikke pupper står så mye i veien når det er snakk om et barn under 11 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...