AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har blondt hår med lyse striper (de er tatt hos frisør). Da jeg i dag skulle farge etterveksten tok jeg med hele sulamitten og lot fargen virke i ca. 25 min. Fargen var noe lysere enn jeg pleier, men jeg endte opp med blå striper(!). Skal til frisøren senere, men er så flau! Håper det ikek blir alt for dyrt hos frisøren? Hva vil de gjøre der? Skal aldri mer farge hjemme.. Anonymous poster hash: 97d04...327
Herandjetzt Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Det er snart Halloween, kanskje du kan kle deg ut som Marge Simpson? For å være mer alvorlig, det er ingenting å være flau for. Frisører har sett alt, og de har sett verre. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Ja, de har sikkert sett mye rart, men føler meg litt dum...! Tror de de må avbleke alt også sette en ny farge? Er redd det skal bli kjempe dyrt! Anonymous poster hash: 97d04...327
Kira-delta Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Blåfarge vaskes ut etter noen vask. Ellers kan du tilføre håret gul- og rødtoner, hos meg virket det å sove med en blanding av honning og kaffe
Kira-delta Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Også kan du forresten bruke shampoo på tørt hår der blåfargen sitter, og så gni det inn før du skyller ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå