AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Spiser cirka tre måltider om dagen. Frokostmat består alltid av havregrøt med frukt. Til middag spiser jeg seks knekkebrød med salami eller annet pålegg som inneholder kjøtt. Kveldsmaten består av 1 1\2 glass med biola. Drikker mye vann mellom måltidene. Har hatt denne dietten i to uker nå og føler meg opplagt, men er det noen endringer jeg kan gjøre? Legger veldig fort på meg og vil dermed ikke spise store mengder med mat. Liker heller ikke å bruke mye tid på å tilbrede mat, er student og tilbringer store deler av dagen min på lesesalen. Deler også kjøkken med flere studenter og kjøkkenet er nesten aldri ledig, derfor får jeg ikke i meg varm mat i det hele tatt. Tar i mot alle tips Anonymous poster hash: d11a3...6b2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Hvor er grønnsakene og de gode proteinkildene? Dette kostholdet er ikke spesielt sunt, nesten bare karbohydrater. Anonymous poster hash: 0fefe...627 2
Gjest navnelapp Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Kor i alle dagar fekk du tips om denne dietten? Er det noko du har funne på sjølv? Den høyrest heilt vill ut. Lag deg ein ordentleg middag med kylling, fisk eller svinekjøt, grønsaker og poteter, bulgur, ris eller liknande. Til kvelds kan du ta to knekkebrød, det er mindre kaloriar i det enn i så mykje cola. 1
Gjest Runforit Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Middagen din er mindre enn det jeg spiser til frokost og lunsj....så ja; du spiser for lite. Endret 3. oktober 2013 av Runforit
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Du kommer til å miste mye muskler. Så i steden for at du vil se slank ut, så vil du heller se dvask og utrent ut. Ikke fint. Anonymous poster hash: 12829...856
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Galskap. Ikke er det nok mat, og ikke er det sunn mat... Hvor er fettet, grønnsakene og proteinene? Har du tenkt til å slanke bort alt du har av muskelmasse? Anonymous poster hash: 77607...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå