2009 Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Nå som vinteren nærmer seg og kulda har kommet blir håret mitt helt håpløst. Det tover seg til store floker, og er kjempe tørt. Jeg er flink til å kure håret ofte. Men nå har jeg lest litt om olje i håret over natta... Hvordan fungerer dette? Bruker man vanlig hårolje i større mengder over natten eller er det andre oljer? Hvordan er dette å få vasket ut? Og blir resultatet mere vanlig enn ved bruk av vanlig hårkur? Jeg kurer håret en gang i uka, men følere at dette ikke er nok nå som kulda er på vei, og tenkte og prøve med olje i tillegg.. Blir kjempe glad for alle tilbakemeldinger:)
pusen78 Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Eksperimenter med hjemmelagede hårkurer.Prøv f.eks. en kur med olivenolje,honning og avokado.La det sitte i håret i en halvtime og vask det ut med olivenolje såpe.
Buddhahode Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har kjøpt castor oil etter anbefaling her. Du maserer den inn i skallen og sover med den, håret blir faktisk silkemykt, og oljen skal også få håret til å vokse raskere.
Barcelone Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg bruker bare ren olivenolje i håret. Sover gjerne med det over natten. Mitt hår blir hvertfall mykt og skinnende blankt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå