Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som vinteren nærmer seg og kulda har kommet blir håret mitt helt håpløst. Det tover seg til store floker, og er kjempe tørt. Jeg er flink til å kure håret ofte. Men nå har jeg lest litt om olje i håret over natta... Hvordan fungerer dette? Bruker man vanlig hårolje i større mengder over natten eller er det andre oljer? Hvordan er dette å få vasket ut? Og blir resultatet mere vanlig enn ved bruk av vanlig hårkur? Jeg kurer håret en gang i uka, men følere at dette ikke er nok nå som kulda er på vei, og tenkte og prøve med olje i tillegg..

Blir kjempe glad for alle tilbakemeldinger:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksperimenter med hjemmelagede hårkurer.Prøv f.eks. en kur med olivenolje,honning og avokado.La det sitte i håret i en halvtime og vask det ut med olivenolje såpe.

Skrevet

Jeg har kjøpt castor oil etter anbefaling her. Du maserer den inn i skallen og sover med den, håret blir faktisk silkemykt, og oljen skal også få håret til å vokse raskere.

Skrevet

Jeg bruker bare ren olivenolje i håret. Sover gjerne med det over natten. Mitt hår blir hvertfall mykt og skinnende blankt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...