Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forhåndsbestilte et PS3-spill på nettet. Det kom verken på riktig dato eller dagen etter, så jeg dro i den fysiske butikken og kjøpte det siden jeg ikke ville vente mer. Men hvis jeg ikke finner kvitteringen til det jeg kjøpte i butikkken, kan jeg bare sende tilbake det jeg fikk i posten dit det kom ifra? Er fra Elkjøp, som for andre gang på rad ikke fikk spillet fram i tide.

Anonymous poster hash: 6213d...c04
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har full angrerett ved nettkjøp. Bare søk på angrerettskjema på nett, skriv ut og returner sammen med varen.

Anonymous poster hash: 9c727...be3
Skrevet

Tipper det er snakk om GTA V, kanskje ifra Elkjøp?

Uansett så returnerte jeg spillet etter jeg gikk selv å kjøpe spillet i butikken.

Når du kjøpte spillet så fikk du mest sansynlig en bestillingsbekreftelse som inneholdt et angreskjema.

Skrevet

Tipper det er snakk om GTA V, kanskje ifra Elkjøp?

Uansett så returnerte jeg spillet etter jeg gikk selv å kjøpe spillet i butikken.

Når du kjøpte spillet så fikk du mest sansynlig en bestillingsbekreftelse som inneholdt et angreskjema.

FIFA, men Elkjøp som i første post, ja :P

Skrevet

FIFA, men Elkjøp som i første post, ja :P

Da skal det ikke være noe problem med å returnere spillet.

Du må selv betale for portoen, men det er ikke allverdens.

Skrevet

Du har 14 dagers angrerett ved nettkjøp, uansett, det trenger ikke være noen feil med produktet. Angrerettsskjema skal følge med i pakken, hvis ikke har du lengre angrefrist og slike skjemaer kan du finne på nett.

Anonymous poster hash: cedff...c3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...