AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Forhåndsbestilte et PS3-spill på nettet. Det kom verken på riktig dato eller dagen etter, så jeg dro i den fysiske butikken og kjøpte det siden jeg ikke ville vente mer. Men hvis jeg ikke finner kvitteringen til det jeg kjøpte i butikkken, kan jeg bare sende tilbake det jeg fikk i posten dit det kom ifra? Er fra Elkjøp, som for andre gang på rad ikke fikk spillet fram i tide. Anonymous poster hash: 6213d...c04
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Du har full angrerett ved nettkjøp. Bare søk på angrerettskjema på nett, skriv ut og returner sammen med varen. Anonymous poster hash: 9c727...be3
-Jiinxs- Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Tipper det er snakk om GTA V, kanskje ifra Elkjøp?Uansett så returnerte jeg spillet etter jeg gikk selv å kjøpe spillet i butikken.Når du kjøpte spillet så fikk du mest sansynlig en bestillingsbekreftelse som inneholdt et angreskjema.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Tipper det er snakk om GTA V, kanskje ifra Elkjøp? Uansett så returnerte jeg spillet etter jeg gikk selv å kjøpe spillet i butikken. Når du kjøpte spillet så fikk du mest sansynlig en bestillingsbekreftelse som inneholdt et angreskjema. FIFA, men Elkjøp som i første post, ja Anonymous poster hash: 6213d...c04
-Jiinxs- Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 FIFA, men Elkjøp som i første post, ja Anonymous poster hash: 6213d...c04 Da skal det ikke være noe problem med å returnere spillet. Du må selv betale for portoen, men det er ikke allverdens.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Du har 14 dagers angrerett ved nettkjøp, uansett, det trenger ikke være noen feil med produktet. Angrerettsskjema skal følge med i pakken, hvis ikke har du lengre angrefrist og slike skjemaer kan du finne på nett. Anonymous poster hash: cedff...c3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå