*Lene* Skrevet 30. april 2004 #1 Skrevet 30. april 2004 Jeg begynner nå å bli livredd for å ha glemt noe! Hvordan ligger dere an i planleggingen? Hva har dere igjen å gjøre?? Selv står dette igjen på min liste: Bordplasseringer Kjøpe bordkort Bestille brudebukett/brudepikebukett/knapphullsblomster Kjøpe korsett, ny string og stay-ups Sko til brudgommen Bestemme forrett...Scampi eller kamskjell...tenke tenke...(resten er i bestemt) Kjøpe inn resten av "baren" Mangler noen flasker bare.. Printe ut kirkeprogrammene, samt forside-siden i sanghefte Og??? Tja....sikkert mye annet....
April Skrevet 30. april 2004 #2 Skrevet 30. april 2004 Jeg har igjen: * Sko til brudgom * Klær til brudesvenn * Kjøpe bok og klistremerker til de som skal pakke opp gavene * Få tatt bilde til forside av sanghefte * Bestemme viner * Finne ut hva slags undertøy jeg skal ha Tror det var det meste jeg.. Jeg kommer i allefall ikke på mer, men jeg har helt angst for å våkne på bryllupsdagen og finne ut at jeg har glemt noe :o
jea Skrevet 30. april 2004 #3 Skrevet 30. april 2004 Gifter meg samme dag.... Har igjen.. -Kjøpe skjorte til sambo -stay ups til meg -lage kirkeprogram -kjøpe litt snacks -bestemme brudekake -kopiere 2 sanger -rette ut kjolen min -gavebok må jeg kjøpe -skal ha møte med fotograf -møte m losby
*Lene* Skrevet 30. april 2004 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2004 Ah...TAKK JUNI04......Der ser man..Klistremerker til gaver har jeg ikke engang TENKT på!!!
April Skrevet 30. april 2004 #5 Skrevet 30. april 2004 Bare hyggelig!! Skal nok følge med den tråden her litt, har som sagt angst for å glemme noe..
*Lene* Skrevet 30. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2004 Tenkte det var lurt..Sikker mye småting man glemmer, overser eller ikke tenker på i det hele tatt!
frosken Skrevet 30. april 2004 #7 Skrevet 30. april 2004 Det jeg kommer på nå som mangler er: - endre blomsterbestillingen slik at oppsatsene vi får kan brukes både i kirke og i festlokale - bestille blomster til å ha i håret til mine forlovere - avtale plass å fotografere med fotograf samt time til å bestemme hva slags bilder vi vil ha - kjøpe stoff til å trekke gjesteboka i temafargene - ordne sanghefter - lage bordkort - skrive tale Kommer ikke på mer, men det er nok flere småting som gjenstår... Veldig bra tråd!!!
*Lene* Skrevet 30. april 2004 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2004 BRA!!! Vi får skrive inn, og utfylle ting vi kommer på..Ok? Kan være til megastor hjelp for andre... Spes meg.. Koker litt i topplokket kjenner jeg...
Siam Skrevet 30. april 2004 #9 Skrevet 30. april 2004 Jeg mangler *undertøy (uææææ, begynner å få litt angst for dette!) *strømper *kirkeprogram *trykke bordplan og hvem er hvem *gjestebok/fotoalbum *klistrelapper til gaver (det hadde ikke jeg tenkt på heller) Fin tråd!!!
*Lene* Skrevet 30. april 2004 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2004 Kom på en ting til som jeg ikke har i orden!: Finne noen til å ha ansvar for gavebord. DVS pakke opp, stille ut og registrere!!!!!
kimmi Skrevet 30. april 2004 #11 Skrevet 30. april 2004 Jeg mangler *undertøy (uææææ, begynner å få litt angst for dette!) *strømper *kirkeprogram *trykke bordplan og hvem er hvem *gjestebok/fotoalbum *klistrelapper til gaver (det hadde ikke jeg tenkt på heller) Fin tråd!!! enig, fin tråd! men undertøy; jeg skal ha strømper og truse bare.... og tror ikke jeg kommer til å kjøpe en ny - tenk hvis den ikke er noe god!!!! en festdag i tullete truse er det værste jeg kan tenke meg....
Wayah Skrevet 30. april 2004 #12 Skrevet 30. april 2004 *Wayah lager notepad-dokument hvor hun skriver opp alt hun ikke har fått gjort og krysser av etter hvert som det blir i orden* Fikk en del bidrag fra denne tråden ja
vimsa Skrevet 30. april 2004 #13 Skrevet 30. april 2004 Vi gifter oss 12 juni og det som står igjen på vår liste er: *bordplassering *bordkort *gavebok og klistermerker (som jeg heller ikke hadde tenkt på...) *bestemme viner *lage små kurver til toalettene med ting som folk kan få bruk for utover dagen/kvelden (strømpebukser, neglelakk, paracet, bind, hårspray og litt annet) *Lage kirkeprogram *Morgengaver *Bestille ringer Oj, her var det visst en del igjen, så jeg får bare svinge meg. Ikke akkurat nå da, for nå er jeg sykemeldt pga skikkelig influensa... Er glad det ikke er en uke igjen til bryllupet Dette var jo en kjempebra tråd. Den kommer jeg til å følge med på
blyg Skrevet 30. april 2004 #15 Skrevet 30. april 2004 Hei alle sammen.. Var inne på en anne tråd her, og kom på at man ikke må glemme transport fra selskapet når kvelden er over!! Både for brudepar, og kankskje lurt å forhåndsbestille noen for gjestene også... (må jo være nedtur å ende festen med å vente i evighet på taxi!!) blyg
Gjest Tex Skrevet 30. april 2004 #16 Skrevet 30. april 2004 Sende notis til avisen hvis dere vil at det skal stå der.....
Scorpina Skrevet 1. mai 2004 #17 Skrevet 1. mai 2004 Sende notis til avisen hvis dere vil at det skal stå der..... Heh.......er det vanlig da??? Kan liksom ikke huske å ha sett annonser i avisa om at "Per og Kari gifter seg lørdag xx klokka 17.00 i xx-kirke"...?!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2004 #18 Skrevet 1. mai 2004 Mamma og pappa gjorde det. Det var sånn bestemødrene mine (og alle andre) fikk vite om det.
camie Skrevet 1. mai 2004 #19 Skrevet 1. mai 2004 Sniker meg inn selv om vi skal vies i slutten av juni..... Til nå mangler vi: * Bestille brudebuketten og corsager * Finne ut hvilken vin vi skal ha til middagen * Trykke kirkeprogrammene og bordkortene * Låne vaser til eventulle blomster vi får på dagen * Champagneglass til velkomstdrinken * Stoff og sløyfer for å pynte gavebodet med * Kjøpe snacks * Sette inn annonnse i lokalavisa * Lage bordoversikt på en stor plakat slik at gjestene lettere kan se hvor de skal sitte. * Fargeblyanter og papir, slik at ungene som kommer har noe å holde på med viss de skulle bli lei etter middagen.
Brudulja Skrevet 1. mai 2004 #20 Skrevet 1. mai 2004 * Lage ferdig kirkeprogrammet * Lære å danse * Sko og skjorte til brudgom * Møte med fotograf * Bordplassering * Annonse i avisa * Skrive tale * Kjøpe nytt undertøy (korsettet kunne ikke brukes under kjolen) * "Gå inn" skoene * Finne frisyre * Kjøpe gave til hjelpere * Bestemme oss for vin * Kjøpe bryllupsbok * Sende inn div skjemaer (få tak i fødselsattest først) * Møte med Odd Fellow * Begynne å ta sol snart * Bestille time for å få fikset føttene til dagen * Bestemme oss for utgangsmarsj snart... Oj, det ble en del, og jeg vet at det er mer som jeg ikke kommer på i farten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå