MarianneE Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Endelig begynte det! Jeg har verka i flere mnd etter og se venninna mi Alina være med. og endelig har det startet. Flere som skal følge med?
Nephthys Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Ser på nå, faktisk... Sett de 2 (?) andre sesongene også, og er det et program som får igang refleksjonen så er det virkelig dette! Herremin, så lærerikt også!
_Aries Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg ser på! Har sett de 2 tidligere sesongene også. Veldig rørende program.
challenger Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Sitter å småhulker gjennom hele programmet jeg. Fikk helt vondt av hun Hanne jeg som slet sånn med å forstå, og var redd for at hun plaget de andre med "maset" sitt Odd-Bjørn er ti ganger bedre enn Monsen, han går jo faktisk sammen med gjengen, og er tilstede. Monsen gikk jo bare i forveien for å ha alenetid hele tiden.. Synes virkelig han virker som rett mann for jobben! 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Har ikke sett ennå, men håper å få sett på nettet. Odd-Bjørn er sånn en fin mann, regner med at jeg kommer til å sippe hele tiden! Anonymous poster hash: a90c7...733
Minni_Mus Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Utrolig fint program med mennesker som får en til å våkne opp og ta seg selv litt i nakken. Odd-Bjørn er en fantastisk likanes kar, og jeg er sikker på at han er rette mann til å lede denne positive og sterke gjengen :-) 1
Anciol Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Flott at de har slike programmer, og at handicappede får en chance til å vise at de er like mye verdt som oss !
MarianneE Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2013 det er faktisk første gangen jeg ser på dette, synes jeg måtte følge med i år...
Gjest Arch Skrevet 5. oktober 2013 #9 Skrevet 5. oktober 2013 Monsen er så irriterende at jeg droppet sesong to, men er det sånn at han er borte nå må jeg få sett det.
Gjest Emmanuelle Skrevet 5. oktober 2013 #10 Skrevet 5. oktober 2013 Kjenner Kristine, så må få med meg dette Super dame!
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #11 Skrevet 5. oktober 2013 Flott serie. Hadde jo vært litt morsom tom det oppstod søt musikk mellom noen på turen og kanskje vi får se litt action i teltet? Tvilsomt, men man vet jo aldri..... Anonymous poster hash: 83a34...91d
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #12 Skrevet 16. oktober 2013 Følger dere fortsatt med? Anonymous poster hash: 23474...820
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #14 Skrevet 16. oktober 2013 Flott at de har slike programmer, etog at handicappede får en chance til å vise at de er like mye verdt som oss ! Et menneske har nå sin verdi uansett om vedkommende sleper seg til toppen av et fjell eller ei. De får vist at de har pågangsmot ja, men å blande menneskeverd inn i det hele er litt feilslått mener jeg. Anonymous poster hash: 89868...4ac
Ghost Hunter Skrevet 16. oktober 2013 #15 Skrevet 16. oktober 2013 Herregud så sterke mennesker! Har bare sett noen få episoder men synes programmet er fint. Utrulig god viljestyrke på de. 1
MarianneE Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #16 Skrevet 17. oktober 2013 Flott serie. Hadde jo vært litt morsom tom det oppstod søt musikk mellom noen på turen og kanskje vi får se litt action i teltet? Tvilsomt, men man vet jo aldri..... Anonymous poster hash: 83a34...91d Det var vel verdens mest idiotiske kommentar... Jeg følger med enda, og synes det er skikkelig bra. Jeg blir så flau over min egen syting og klaging i hverdagen når jeg ser hva disse menneskene presterer. Måtte forresten le av gårsdagens episode, "noen" viste fram sitt sanne jeg uanfektet av kameraene for og si det sånn. 1
Hattifnatten Skrevet 17. oktober 2013 #17 Skrevet 17. oktober 2013 Det her er noe annet enn å se på Charterfeber, ja! Man føler seg jo så bra når man ser på Charterfeber, men når Ingen Grenser går på TVn føler iallefall jeg meg som en dritt. Å se hva de klarer til tross for sitt handicap, så sitter jeg her og klager på at jeg har litt vondt i ryggen. Programmet setter virkelig ting i perspektiv! 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #18 Skrevet 17. oktober 2013 Det var vel verdens mest idiotiske kommentar... Jeg følger med enda, og synes det er skikkelig bra. Jeg blir så flau over min egen syting og klaging i hverdagen når jeg ser hva disse menneskene presterer. Måtte forresten le av gårsdagens episode, "noen" viste fram sitt sanne jeg uanfektet av kameraene for og si det sånn. hva sikter du til? Anonymous poster hash: 23474...820
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #19 Skrevet 17. oktober 2013 Synes det er et dårlig program. Anonymous poster hash: c0cab...e4d 4
MarianneE Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #20 Skrevet 19. oktober 2013 Det var vel verdens mest idiotiske kommentar... Jeg følger med enda, og synes det er skikkelig bra. Jeg blir så flau over min egen syting og klaging i hverdagen når jeg ser hva disse menneskene presterer. Måtte forresten le av gårsdagens episode, "noen" viste fram sitt sanne jeg uanfektet av kameraene for og si det sånn. hva sikter du til? Anonymous poster hash: 23474...820 Bare syntes det var så morsomt og se hun jeg kjenner som er deltager der vise seg fra en side som er 100% henne og ikke brydde seg om kameraet som var tilstedet. Det var utelukkende positivt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå