Gå til innhold

Ingen Grenser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig begynte det!

Jeg har verka i flere mnd etter og se venninna mi Alina være med.

og endelig har det startet.

Flere som skal følge med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på nå, faktisk... Sett de 2 (?) andre sesongene også, og er det et program som får igang refleksjonen så er det virkelig dette! Herremin, så lærerikt også!

Skrevet

Jeg ser på! Har sett de 2 tidligere sesongene også. Veldig rørende program. :trist:

Skrevet

Sitter å småhulker gjennom hele programmet jeg. Fikk helt vondt av hun Hanne jeg som slet sånn med å forstå, og var redd for at hun plaget de andre med "maset" sitt :trist:

Odd-Bjørn er ti ganger bedre enn Monsen, han går jo faktisk sammen med gjengen, og er tilstede. Monsen gikk jo bare i forveien for å ha alenetid hele tiden.. Synes virkelig han virker som rett mann for jobben!

• Liker 3
Skrevet

Har ikke sett ennå, men håper å få sett på nettet. Odd-Bjørn er sånn en fin mann, regner med at jeg kommer til å sippe hele tiden!

Anonymous poster hash: a90c7...733
Skrevet

Utrolig fint program med mennesker som får en til å våkne opp og ta seg selv litt i nakken.

Odd-Bjørn er en fantastisk likanes kar, og jeg er sikker på at han er rette mann til å lede denne positive og sterke gjengen :-)

• Liker 1
Skrevet

Flott at de har slike programmer, og at handicappede får en chance til å vise at de er like mye verdt som oss !

Skrevet

det er faktisk første gangen jeg ser på dette, synes jeg måtte følge med i år... :ler:

Skrevet

Monsen er så irriterende at jeg droppet sesong to, men er det sånn at han er borte nå må jeg få sett det.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Kjenner Kristine, så må få med meg dette :) Super dame!

Skrevet

Flott serie. Hadde jo vært litt morsom tom det oppstod søt musikk mellom noen på turen og kanskje vi får se litt action i teltet? Tvilsomt, men man vet jo aldri.....

Anonymous poster hash: 83a34...91d
  • 2 uker senere...
Skrevet

Følger dere fortsatt med?

Anonymous poster hash: 23474...820

Skrevet

Flott at de har slike programmer, etog at handicappede får en chance til å vise at de er like mye verdt som oss !

Et menneske har nå sin verdi uansett om vedkommende sleper seg til toppen av et fjell eller ei. De får vist at de har pågangsmot ja, men å blande menneskeverd inn i det hele er litt feilslått mener jeg.

Anonymous poster hash: 89868...4ac

Skrevet

Herregud så sterke mennesker! Har bare sett noen få episoder men synes programmet er fint. Utrulig god viljestyrke på de.

• Liker 1
Skrevet

Flott serie. Hadde jo vært litt morsom tom det oppstod søt musikk mellom noen på turen og kanskje vi får se litt action i teltet? Tvilsomt, men man vet jo aldri.....

Anonymous poster hash: 83a34...91d

Det var vel verdens mest idiotiske kommentar...

Jeg følger med enda, og synes det er skikkelig bra.

Jeg blir så flau over min egen syting og klaging i hverdagen når jeg ser hva disse menneskene presterer.

Måtte forresten le av gårsdagens episode, "noen" viste fram sitt sanne jeg uanfektet av kameraene for og si det sånn.

:ler:

• Liker 1
Skrevet

Det her er noe annet enn å se på Charterfeber, ja! Man føler seg jo så bra når man ser på Charterfeber, men når Ingen Grenser går på TVn føler iallefall jeg meg som en dritt. Å se hva de klarer til tross for sitt handicap, så sitter jeg her og klager på at jeg har litt vondt i ryggen.

Programmet setter virkelig ting i perspektiv!

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir så flau over min egen syting og klaging i hverdagen når jeg ser hva disse menneskene presterer.

Måtte forresten le av gårsdagens episode, "noen" viste fram sitt sanne jeg uanfektet av kameraene for og si det sånn.

hva sikter du til?:)

Skrevet

Synes det er et dårlig program.

Anonymous poster hash: c0cab...e4d
  • Liker 4
Skrevet

hva sikter du til? :)

Bare syntes det var så morsomt og se hun jeg kjenner som er deltager der vise seg fra en side som er 100% henne og ikke brydde seg om kameraet som var tilstedet.

Det var utelukkende positivt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...