Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da må jeg lufte litt frustrasjon. Har møtt en for 5 uker siden som jeg kun har prata med da vi bor på forskjellige steder i landet. Jeg fant ganske fort ut at jeg ikke var interessert og plasserte han i venne kategori, han virket veldig interessert i meg og var veldig frempå med kontakt etc. Jeg sa flere ganger til ham at jeg ikke så etter mer enn vennskap da jeg er nylig singel etter et vanskelig brudd. Han og sa på et tidspunkt at han hadde fortalt så mye til meg om seg selv at vi var kommet mer på vennestadie. Vel vi har blitt godt kjent og jeg bryr mg veldig raskt om folk. Så havne vi i seng da, og det var ikke dårlig, helt greit for min del. Han ga ikke noe uttrykk for at han ikke likte det og det var ingenting der nede som sviktet. Så uten å tenke noe mer på det, så hintet jeg dagen etterpå om at det var kjekt å ha noen å kose med uten forpliktelser. SÅ ble han rar etterhvert og i går inviterte han meg på kaffe men poengterte i invitasjonen at det ikke ble noe mer. Så ble jeg litt provosert, for jeg har ikke vært frempå i går og spurt etter noe mer. Så det ble en diskusjon der han gikk rundt grøten og jeg ble mer og mer frustrert fordi jeg ikke bryr meg om han annet enn som en venn, men syns det var teit at han ikke kunne si rett ut hvorfor han avviste meg på den måten. Etter flere timer med facebooking svarte han til slutt noenlunde direkte at han ikke hadde kjemi med meg. Nå føler jeg meg überteit fordi jeg i min jakt på ærlighet sikkert fremsto som at jeg bryr meg mer enn jeg gjør. Men jeg HATER slik og føler meg teit og vet ikke hvordan jeg skal være rundt ham på jobb. Hvorfor avviste han meg på denne måten? venninna mi mener det ligger noe mer bak og ikke bare manglende kjemi..

Anonymous poster hash: ee262...2c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han likte ikke at du likte å ha sex med han men ikke noe mer. Han ble sikkert satt ut.

Anonymous poster hash: eb3e5...8c0
  • Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Haha, ja det er jo tydelig at du ikke likte ham når du er helt ødelagt av at du ble avvist.

• Liker 4
Skrevet

Fantastisk fyr. Han har spilt deg som en stradivarius. Du var egentlig ikke interessert. Han kommer i en situasjon der han kan avvise deg, benytter den, og VIPS har du hodet fullt av tanker om denne mannen. Om han gidder, og spiller litt til, vil du sikkert komme krypende, og han kan hale deg inn med et stort smil om munnen. Dersom han gidder da.

Skrevet

Mulig du bare var en erobring, nå er han litt "been there done that, NEXT!"

Anonymous poster hash: 4059d...375
  • Liker 1
Skrevet

Haha, ja det er jo tydelig at du ikke likte ham når du er helt ødelagt av at du ble avvist.

Hun likte ikke å miste sexleketøyet sitt.

Samtidig har hun såret ham. Kanskje det er sistnevnte hun føler mest på?

Skrevet

Ja, da må jeg lufte litt frustrasjon. Har møtt en for 5 uker siden som jeg kun har prata med da vi bor på forskjellige steder i landet.

Men jeg HATER slik og føler meg teit og vet ikke hvordan jeg skal være rundt ham på jobb.

Bor et helt annet sted, men jobber sammen. Uvanlig.

Det er fullt mulig at han ønsket seg helhjertet kjærlighet i stedet for halvhjertet pulevenninne. Såpass forskjellige ambisjoner er en veldig god grunn til å kutte ut.

Det er forresten gode grunner til at mange firmaer har forbud mot å ha sex med kollegaer. Jeg tror ikke kollegasex er optimalt for deg. Kanskje ikke for mannen heller.

• Liker 2
Skrevet

TS HER: Ja, jeg tenkte en stund at jeg hadde såret ham, men det er omvendt. Han avviste meg med begrunnelsen at han ikke vet hva han vil og at han ser allerede at han kommer til å såre meg, men så gjør og sier han så mye tvetydig. Er ganske sikker dog på at han ikke er interessert i meg, selv om jeg tar ham i å se på meg titt og ofte....?? Han var ikke et sexleketøy, han var en venn jeg har prata med i 5 uker og fortalt mye til.

jeg kom ifra et brudd pga eksen min var utro, ble veldig såret. Har fortalt at jeg er sensitiv og at jeg derfor ikke ønsker å involvere meg i følelser fordi jeg er redd for å bli såret.

Skrevet

TS HER: Ja, jeg tenkte en stund at jeg hadde såret ham, men det er omvendt. Han avviste meg med begrunnelsen at han ikke vet hva han vil og at han ser allerede at han kommer til å såre meg, men så gjør og sier han så mye tvetydig. Er ganske sikker dog på at han ikke er interessert i meg, selv om jeg tar ham i å se på meg titt og ofte....?? Han var ikke et sexleketøy, han var en venn jeg har prata med i 5 uker og fortalt mye til.

jeg kom ifra et brudd pga eksen min var utro, ble veldig såret. Har fortalt at jeg er sensitiv og at jeg derfor ikke ønsker å involvere meg i følelser fordi jeg er redd for å bli såret.

Jo, men ettersom du dagen etterpå hintet om at det var kjekt å ha noen å kose med uten forpliktelser, kan det oppleves som å være et sexleketøy/ en ting.

Dvs dette kan ha såret ham.

Huff, det blir mye komplikasjoner utav å ha sex uten forpliktelser. Det er lett at den ene eller begge blir såret. Det er trist at mange vennskap skal ødelegges med slikt tull.

Håper at dere kan finne tilbake til vennskapet, da. Prat sammen om det.

Lykke til!

:hug:

Skrevet

Hvorfor avviste han meg på denne måten?

Han har allerede klart å komme i buksa på deg, og da er du ingen utfordring lenger...

(Videre til nestemann..)

Skrevet

Er det bare meg som lurer på hvorfor man i all verden har sex med en person man ikke er tiltrukket av??

Skrevet

Tror nok det er spill for galeriet fra hans side. Drit no i hele fyren, han oppfører seg bare rart.

• Liker 1
Skrevet

Høres litt ut som et spill fra hans side. Men er det virkelig om å vinne? Hvis han ikke var din type så er det sikkert like greit at det ikke ble noe mer og da kan du jo bare glemme han... eller?

Skrevet

Hvorfor bryr seg? Han har kommet fram til det samme som deg, ser ikke utsikt og vil da ikke fortsette kun for sex. Han har ventet lenge på sex og sett for seg noe helt annet enn det var, det blir jo ofte sånn når man går å fantaserer om det i lenger tider.

Skrevet

Bor dere på hver deres kant av landet, eller omgås dere hver dag...? Blir litt forvirret, jeg.

Anonymous poster hash: 65070...cad
Skrevet

Vi jobber i et slags temp/vikarbyrå, derfor ikke sammen og fra forskjellige steder. Det var derfor jeg sa at jeg ikke var åpen for mer. Han har også ymtet frempå at det er viktig å leve i øyeblikket... jeg vet ikke... lurer på om han rett og slett ikke tenner på meg fordi jeg noen kg overvektig. Samtidig vil han at vi finner på ting sammen å¨fritiden. Jeg tror nok at jeg ble litt skuffet over at han ikke kunne si rett ut hvorfor han avviste meg så brått. Jeg tok meg nær av det fordi vi har prata så mye også ble jeg avvist på en litt rar måte, up front uten at jeg hadde sagt noe til han den dagen. Fikk meg til å føle meg skikkelig dum og ekkel, men gjort er gjort. Kanskje det er spill, men tror ikke det.. litt ekkelt å bli avvist etter sex, når alt annet har vætr bra og vi har hatt en så god tone. Får derfor følelsen av at er noe med meg som han plutselig ikke tenner på, eller bare at han ffikk det han ville.

Skrevet

TS her: Tittelen er litt misvisende, jeg liker jo selvsagt fyren, men mente "ikke forelsket i"...

Skrevet

TS igjen: Jeg klarer ikke å slippe dette. Er så forvirret! Basically har han vel mer eller mindre sagt at han ikke er interessert i meg på den måten. dette skjedde etter ONS. En annen ting er at vi snakket om at det ikke skulle lede til noe før vi lot skje det som skjedde. Egentlig ville jeg ikke reagert med forvirring, vi var jo tross alt enige om at det ikke blir noe annet enn kos. Men så avviste han meg så brått, og så flørter han så voldsomt med meg, og det gjør meg forvirret :P. Jeg skjønner ingenting. På spm for noen dager siden om flørtingen hans sa han at han ikke vet hvorfor han flørter, bare at han gjør det fordi han vil.

Color me confused. Jeg ble mest satt ut pga at vi har snakka så mye på kort tid. Men kan godt være venner, men jeg føler det ligger noe mer bak, jeg. Avvist, dumpet og han flørter videre noe sinnsykt og bruker mye tid med meg på fritiden. Er ikke det litt selvmotsigende?

Skrevet

Ok, dette er tydelig noe som opptar hverdagen din om dagen. Og det er forståelig og litt typisk for jenter ;). Vi jenter har jo en tendens til å analysere ting og tang ihjel!!

Kan det være at du, ubevisst, har blitt litt mer intens etter at dere hadde dere? At du spør og graver og vil vite om det er liv laga osv.? Ikke sikkert at du merker det engang, men det er jo også litt typisk jenter ;).

MEN- jeg tror jeg ville testet han litt.... Jeg ville latt som om jeg ble litt på flørter'n med en annen, kanskje latt som om jeg skulle på date osv. Rett og slett testa ut om han ble sjalu. Blir han det så taler vel det for seg sjøl. Blir han ikke det så var han nok bare ute etter litt 'tøm og røm'.....

Skrevet

Ok, dette er tydelig noe som opptar hverdagen din om dagen. Og det er forståelig og litt typisk for jenter ;). Vi jenter har jo en tendens til å analysere ting og tang ihjel!!

Kan det være at du, ubevisst, har blitt litt mer intens etter at dere hadde dere? At du spør og graver og vil vite om det er liv laga osv.? Ikke sikkert at du merker det engang, men det er jo også litt typisk jenter ;).

MEN- jeg tror jeg ville testet han litt.... Jeg ville latt som om jeg ble litt på flørter'n med en annen, kanskje latt som om jeg skulle på date osv. Rett og slett testa ut om han ble sjalu. Blir han det så taler vel det for seg sjøl. Blir han ikke det så var han nok bare ute etter litt 'tøm og røm'.....

Hei :)

Vel. Jeg skal faktisk ut på drink med en annen fyr, kan se om han her skriver til meg da og da ser jeg hvordan han reagerer. Nei, jeg må nok krype til korset og innrømme at dette er utelukkende egoet mitt som har fått seg en knekk. Ja, jeg syns han er kjekk og attraktiv på sin måte, men han er for vanskelig til at jeg hadde orket å leve med ham. Men når det er sagt så er jeg tydeligvis veldig opptatt av å finne ut hva som ligger bak avvisningen. Det hadde vært fint å vite om han avviste meg fordi han liker meg og ikke ville få mer følelser, enn å føle at jeg var disgusting og derfor tenner han ikke på meg lenger og kun vil være venner. Flørtingen henger ikke i hop, ser i øynene hans at han liker flørten og at det er noe ved meg han liker.

Har ikke tatt mer kontakt. Lar det være mest opp til ham nå.

Jeg tror faktisk at han hadde blitt litt sjalu hvis jeg dro på date med en fyr.... han hadde garantert kommentert det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...