AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg er en norsk jente som slo opp med en asiatisk gutt fra Korea for et år siden. Etter at jeg slo opp, har han ringt meg opp og sagt at jeg er bitch og at han hater oss hvite kvinner osv. Han har og kommet hjem til meg i leiligheten sin og skjelt meg ut og kalt meg de styggeste tingende. Han kaller meg for hore og diverese andre stygge ting. Han sier og at jeg er rasist fordi at jeg slo opp med han. Men det har ingenting med det å gjøre. Grunnen til at jeg slo opp med han var fordi at han beyngte å drikke å feste. Han ville stadig ut å drikke, selv om jeg ikke ville det. Nå har han blitt så plasomm at begeret er fullt for meg. Jeg orker ikke å blande politiet inn i dette, for han har ikke oppført seg trudende, bare utrolig plagsomm. Bør jeg ta en skikkelig alvorsprat med han? Anonymous poster hash: f5c8d...c58
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Bare si/skriv at du anmelder han til politiet dersom han nå ikke slutter. Trussel om politi er ofte det som skal til. Anonymous poster hash: 3a68e...a04
Gjest Morgun Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Han høres ikke ut som en jeg hadde kastet bort en alvorsprat på. Slutt å ta telefonen, slett meldinger ulest og ikke slipp ham inn i leiligheten din. Blir det verre må du nesten kontakte politiet. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg skal si rett ut til han neste gang at visst han ikke slutter så anmelder jeg han. For håpe at det virker. Det verste er at han prøver å stemple meg som rasist. Han sier til meg at jeg er rasist fordi at jeg ikke liker asiatere som han. Jeg har sagt til han at jeg synes asiatiere er ok, men at det er måten han oppfører seg på som ikke er ok. Da sier han at det bare er en dårlig unnskyldning. Han truer med å spre rykte om at jeg er rasist osv. Anonymous poster hash: f5c8d...c58
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Luker løgnhistorie fra TS her. Du er sikkert en mann. Anonymous poster hash: 7ae70...735
Siri 87 Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Ikke svar ts! Dette høres rett å slett ut som et forumtroll.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Ikke svar ts! Dette høres rett å slett ut som et forumtroll. Who cares? Er så lei av å lese ordet troll. Vil du ikke svare, så ikke svar. Anonymous poster hash: 8b7c0...2ab
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg er en norsk jente som slo opp med en asiatisk gutt fra Korea for et år siden. Etter at jeg slo opp, har han ringt meg opp og sagt at jeg er bitch og at han hater oss hvite kvinner osv. Han har og kommet hjem til meg i leiligheten sin og skjelt meg ut og kalt meg de styggeste tingende. Han kaller meg for hore og diverese andre stygge ting. Han sier og at jeg er rasist fordi at jeg slo opp med han. Men det har ingenting med det å gjøre. Grunnen til at jeg slo opp med han var fordi at han beyngte å drikke å feste. Han ville stadig ut å drikke, selv om jeg ikke ville det. Nå har han blitt så plasomm at begeret er fullt for meg. Jeg orker ikke å blande politiet inn i dette, for han har ikke oppført seg trudende, bare utrolig plagsomm. Bør jeg ta en skikkelig alvorsprat med han? Anonymous poster hash: f5c8d...c58 Det som forundrer meg mest som mann er de *høye* kravene som blir stilt i utgangspunktet til oss menn ..månedsvis med "shit" testing osv osv ..men å være en idiot som han her som du beskriver er helt "greit" ..det går ihvertfall ikke an å si at "jeg så ikke den siden". Jaja primitiv verden ..men sånn er det nå på godt og vondt. Anonymous poster hash: 39131...5b8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 Jeg ville ha gått direkte til politiet å anmeldt han. Slikt er ikke akseptabel oppførsel.Anonymous poster hash: a45c1...a2c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Jeg hadde ikke nølt med å anmelde han.Anonymous poster hash: ea019...e99
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Få din far,bror,onkel eller en fetter til å sette ham på plass. Det er slik de gjør det i Asia,og det er det "språket" de forstår. Anonymous poster hash: e8a3f...f98 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå