RetroGirl Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Driver å pusser opp diverse småmøbler,men er litt usikker på hvilke type maling jeg skal bruke. Noen som har pusset opp møbler i det siste som kan komme med ett forslag?
Gjest Propelly Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Her jeg bor finnes det en interiørbutikk som selger maling på sprayboks. Har blitt veldig populært og resultatene blir veldig bra uten særlig kunnskap, bare man følger bruksanvisningen på boksen og gjør litt forarbeid som pussing av møbelet. Denne kan også brukes på plastikk, stål og andre materialer. :-) Kjempestilig, og finnes i maaange farger! Har kjøpt meg en sånn jeg også, men har ikke rukket å prøvd den ennå. Sjekk ut arbeidshuset.no. De selger dem ikke gjennom nettsiden, men gjennom facebooksiden deres kan du være heldig å få bestilt. Desverre ryker de veldig fort, så lang ventetid må man beregne...
RetroGirl Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2013 Her jeg bor finnes det en interiørbutikk som selger maling på sprayboks. Har blitt veldig populært og resultatene blir veldig bra uten særlig kunnskap, bare man følger bruksanvisningen på boksen og gjør litt forarbeid som pussing av møbelet. Denne kan også brukes på plastikk, stål og andre materialer. :-) Kjempestilig, og finnes i maaange farger! Har kjøpt meg en sånn jeg også, men har ikke rukket å prøvd den ennå. Sjekk ut arbeidshuset.no. De selger dem ikke gjennom nettsiden, men gjennom facebooksiden deres kan du være heldig å få bestilt. Desverre ryker de veldig fort, så lang ventetid må man beregne... Takk for godt tips! Har sjekket hjemmesiden,men skal prøve å få tak i de på Facebook :D Spraymaling funker sikkert kjempegreit på kjøkkenstolene mine og slikt tenker jeg!
RetroGirl Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2013 Hvor mye får man gjort med en boks spraylakk tro? 400ml? Er det nok til en vanlig kjøkkenstol? 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Oljemaling. Anonymous poster hash: 05c37...da0
Gjest Propelly Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Hvor mye får man gjort med en boks spraylakk tro? 400ml? Er det nok til en vanlig kjøkkenstol? Hun jeg snakket med i butikken sa at en sånn boks rakk til en vanlig kjøkkenstol, men husker ikke om det var til ett eller to strøk. Spør på facebooksiden, de er veldig hjelpsomme og har spraylakket maaange stoler!:-)
Gjest Propelly Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Hvor mye får man gjort med en boks spraylakk tro? 400ml? Er det nok til en vanlig kjøkkenstol? Ser de har lagt den ut på nettbutikken nåhttp://arbeidshuset.no/?PageID=6196&ItemID=4716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå