Gjest Linn Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Forholdet begynte bra, ble behandlet som en engel og fikk den respekten jeg trengte. Etter 2 år har mye forandret seg. Vi flyttet til ny by og skulle begynne på nytt. Ettersom typen min har vært rusmisbruker i flere år tenkte jeg at det skulle bli bedre. Jeg har reist fra han 3 ganger, men alltid har han klart å dratt meg tilbake igjen. Og når jeg reiser drar jeg tilbake til byen min som er et godt stykke å dra. Så det å komme tilbake er ikke bare bare. Merker at han er en Gud når jeg først dukker opp, sier alt som jeg vil høre og viser at han virkelig elsker meg,,,, to uker senere er alt som før. Han sier han skal slutte å ruse seg men uten profesjonell hjelp. Han sier han skal finne seg en jobb men fortsatt ingen jobb. Akkurat nå har det gått to uker siden jeg kom tilbake allerede har han kalt meg esel, ape, heks, bitch, dum , ikke den smarteste kniven i skuffa, treg, fjern, lat, fucked up, gal Osv,, han har dyttet til meg flere ganger for å vise at det er han som bestemmer. Og jeg ville ikke tatt meg så nært av et dytt, men han har slått å sparket meg tidligere , spyttet på meg Osv. Har hatt blåmerker og riper i ansiktet fra den som sier " jeg elsker deg" .... Og jeg sitter igjen å håper nå sim han ikke har hatt i seg annet en hasj kommer ting til å ordne seg.. Økonomisk sliter vi alltid og det har kommet til det at vi deler alle utgifter i to. Noe jeg er fornøyd med. Mrn han har ikke hatt sin del av husleia på plass på to måneder og jeg har kunn betalt min del for å vise han at jeg kan ikke legge ut og jeg er ikke rik. Denne måneden måtte jeg ta opp minus på master for å få dekt min del og nå er det et helvete hjemme pga jeg ikke tok opp mere for å betale alt. Fra hans side kan jeg det se egoistisk ut av meg når jeg vet han skulle få penger uka her og kunne gi tilbake hvis jeg la ut og vi holder på å bli kastet ut. Men fra min side har jeg minus 35000 pga han og vil ikke ta opp mere.itilegg har jeg aldri fått tilbake noe som helst så hvorfor skal det skje nå. Nå har han bestemt seg for at husleia skal kun han betale og dette er bare hans leil. Han er ute å lever livet og gir faen mens jeg sitter inne med 0 selvtillit og energi, og føler jeg meg en smule bra kommer han raskt å bryter meg ned. Han er oppi mot 30 år og jeg synes det er spesielt å oppføre seg slik. Jeg er kun 23.. Noen med samme opplevelser? Trenger å høre fra andre...
Sugar&Spice Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Min eneste erfaring med sånne menn er å komme seg UT. Selv om du elsker han...... LØP!!! Før han drar deg enda lenger ned!!! 5
Gjest Caroline55 Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55 2
Gjest gjest Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Kom deg vekk fra han!! Han kommer ikke til å forrandre seg så lenge du godtar dette, noe du gjør når du tar han tilbake hele tiden. Jeg har selv vært i en lignende situasjon, men han viste ikke sitt sanne jeg før jeg var gravid. Jeg prøvde og prøvde gjennom nesten hele svangerskapet, men ting bedret seg aldri. Til slutt måtte jeg sette ned foten og be han velge mellom det livet og familielivet, han valgte ruslivet. Nå, mer enn 3år senere har han fortsatt ikke forrandret seg, han forsvinner mer og mer for hver dag som går. Han er sta som et esel og vil ikke innrømme ovenfor seg selv at han har noe problem, det høres ut som samboeren din er også siden han ikke vil innse at han trenger profesjonell hjelp spør deg selv om det er sånn du vil leve, du kan ikke gå og vente på at han skal forrandre seg, det er åpenlyst at han ikke vil gjøre det.
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Hvordan kan noen innbille seg at det går an å leve i sammen med en rusmisbruker uten jobb? 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Når du drar tilbake for n'te gang, selv etter han vært voldelig både fysisk og psykisk, så vil jeg kalle deg selvdestruktiv. Ikke i en negativ forstand, men at du muligens også trenger hjelp. (igjen, ikke i en negativ forstand) Han mishandler deg. Bruker vold mot deg. Kaller deg stygge ting. Ingen mennesker fortjener å gå gjennom det. Og når han ikke viser tegn på forbedring etter første gang, ja da er det på tide å gå videre. En mann som elsker deg respekterer deg, ser på deg som likeverdig. Gjør han dette? NEI, det gjør han ikke. Kom deg ut av forholdet mens du kan. Dette er ikke kjærlighet. Anonymous poster hash: 0b498...c02 3
Biloba Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Respekt kommer og går ikke. Han bare later som i noen dager for å gi deg håp, og så blir han raskt sitt egentlige selv. Problemet er at hans egentlige selv er en drittsekk. Denne mannen er farlig for ditt egenverd og din evne til å klare deg i dag, og er på vei til å utvikle seg til å bli økende psykisk og fysisk voldelig. Etterhvert som han bryter stadig flere grenser, vil han kunne bli en økende trussel mot ditt liv og din helse. Sier som Kilroy: Go before it's too late.... 1
Britt Banditt Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 Herregud. Du vet han er en voldelig, rusmisbrukende, snyltende og lat drittsekk. Dere har ikke barn, og derfor er det faktisk ikke en eneste grunn til engang å vurdere å bli (ikke at jeg mener du skulle blitt da heller). Her er det bare å komme seg vekk, hvis ikke er DU dum også. 1
Gjest Daenerys Skrevet 4. oktober 2013 #10 Skrevet 4. oktober 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Daenerys, mod.
Guy Fawkes Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 Det blir litt rart å gi deg anbefalinger i en slik sak. Hvis alt skulle være slik du beskriver skjønner jeg ikke hvorfor du ber om råd her. Det burde vært opplagt. Men hvordan kan vi vite det og at du ikke er en person som søker oppmerksomhet og liker å være midtpunkt. Du har jo allerede bestemt deg for at han er psykopat ifølge din egen overskrift. Synes du ikke selv at det er merkelig å spørre hvis du allerede har konkludert. Hva har alle disse andre forhold med psykopati å gjøre, kanskje er det slik at dere to er som hund og katt og har forskjellige mål i livet.
I Grosny Skrevet 7. oktober 2013 #12 Skrevet 7. oktober 2013 Linn, å være med han du er med nå er jo selvskading. Hvorfor driver du med det? Hallo, du er 23 år . Damer på 23 år er midt i smørøyet og er i den alderen det er aller lettest å plukke menn. Hvorfor i all verden fortsetter du med en som er skadelig da? Ta ansvar for ditt eget liv, og gjør det du må.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #13 Skrevet 7. oktober 2013 De med samme opplevelse som ikke har dratt er enten dypt psykisk syk eller død. Hva mer ønsker du å høre egentlig? Det funker ikke det der. Anonymous poster hash: 378b9...db3
Lady Skrevet 7. oktober 2013 #14 Skrevet 7. oktober 2013 Kjære deg, ikke finn deg i dette! Ikke la han surre deg slik rundt lillefingeren, og tråkke deg ned i grøfta.. Ha nok selvrespekt for deg selv, til å gå fra han. Du fortjener bedre!! Ønsker deg masse lykke til!
Gjest navnelapp Skrevet 7. oktober 2013 #15 Skrevet 7. oktober 2013 Du må ganske enkelt pakke sakene dine og flytte ut. Om nødvendig så pakkar du berre det nødvendigaste i ein bag eller koffert. Du må dra til familien din, til ei venninne, til nokon som han ikkje er nær og som kjenner deg. Du får livet ditt på beina igjen, men du gjer det berre åleine. Saman med han vil du berre sakte men sikkert bli knekt som ein knust krabbe. Det er ingen grunn til å gi han noko meir av livet ditt. Send meg gjerne ein pm dersom du treng tips og råd om korleis du skal gjennomføre dette.
Gjest Wanderlust Skrevet 7. oktober 2013 #16 Skrevet 7. oktober 2013 Å bli er det dummeste du kan gjøre. Kom deg bort, og det fort! Dette forholdet vil ikke gjøre annet enn å ødelegge deg. Du fortjener mye bedre!
Gjest Skrevet 7. oktober 2013 #17 Skrevet 7. oktober 2013 Du må komme deg vekk. Du trenger også en strategi for hvordan du skal kunne holde deg vekk. Kutte kontakten med han. Reise til et sted han ikke regner med, så han ikke bare kan komme og hente deg tilbake. Har du pratet med foreldrene dine om dette? Vet familie og venner hvor ille du har det?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #18 Skrevet 7. oktober 2013 Hvordan er egentlig ståa nå, Linn? Tenkt noe mer på å komme deg vekk? Anonymous poster hash: c9b1b...4f3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #19 Skrevet 7. oktober 2013 Respekt kommer og går ikke. Han bare later som i noen dager for å gi deg håp, og så blir han raskt sitt egentlige selv.Problemet er at hans egentlige selv er en drittsekk.Denne mannen er farlig for ditt egenverd og din evne til å klare deg i dag, og er på vei til å utvikle seg til å bli økende psykisk og fysisk voldelig. Etterhvertsom han bryter stadig flere grenser, vil han kunne bli en økende trussel mot ditt liv og din helse. Sier som Kilroy: Go before it's too late.... Ahh, elsker dette innlegget. Du bør ramme det inn, TS - for det er sannheten. Anonymous poster hash: c9b1b...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå