AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har en venninne som nå har blitt sammen med denne fyren.. Det har kanskje ikke så mye å si, men han er muslim og han er oppvokst i afghanistan eller noe sånt. Det er flere som har ringt meg og sagt at hun bør holde seg langt unna denne fyren, men min venninne vil ikke høre på det fordi hun ikke har sett de sidene av han. Han prøvde f.eks for noen måneder siden å banke opp ei jente på et utested fordi hun avviste han når han la an på henne. Han røyker også hasj hver dag, og han mistet leiligheten sin for noen uker siden fordi han ikke betalte husleia. Han er en skikkelig dritt fyr rett og slett, og jeg er skikkelig bekymret for at venninnen min etterhvert blir utsatt for fysisk og psykisk vold (siden han har vært voldelig mot andre) og hun er i tillegg deprimert så da blir hun dratt enda lengre ned. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg? Er det mulig å si fra til politiet at han røyker hasj slik at de kan komme på razzia hos han? For da våkner kanskje venninnen min opp.. Anonymous poster hash: 9a675...eb5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg? Er det mulig å si fra til politiet at han røyker hasj slik at de kan komme på razzia hos han? For da våkner kanskje venninnen min opp.. Anonymous poster hash: 9a675...eb5 Det er den letteste måten å få hun til å tro at vennene hennes vil henne vondt. Hun må klare å se at han ikke er verdt å samle på selv. Anonymous poster hash: a911f...e9a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Det er den letteste måten å få hun til å tro at vennene hennes vil henne vondt. Hun må klare å se at han ikke er verdt å samle på selv. Anonymous poster hash: a911f...e9a Jeg har ei venninne som fortalte politiet om at fyren hun datet hadde et ulovlig våpen. De gjorde ingenting. Hvis politiet skal gjøre noe må de ha bevis! Anonymous poster hash: d587d...6f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå