AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Kjøpte en foundation hos hudpleier. Hun mente den ville bli veldig fin, ikke like mørk som den jeg hadde på men likevel litt mørkere enn halsen min (som er veldig hvit nå på vinteren). Prøvde den i dag, og ser ut som et lik. Uten sminke har jeg noen rødtoner i ansiktet, men nå har bare foundationen dekket rødtonene så hele ansiktet er helt hvitt. Ikke pent, og det ser sykt ut. Hun var sminket veldig "hvitt" selv, men jeg tenkte ikke noe over det. Kan jeg gå tilbake og be om å få en ny farge? Jeg har brukt 1 pumpe av den. Anonymous poster hash: 271b7...598
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Bruk rouge, så får du farge i kinnene. Om du kan levere den tilbake er det bare hun som kan gi deg svaret på. Hun får ikke solgt den videre når du har brukt av den, så det blir opp til henne. Anonymous poster hash: ae012...f07
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Matcher den huden din ellers? Husk at foundation ikke skal gjøre deg brunere, den skal jevne ut fargen i ansiktet ditt. Så trenger man blush og gjerne litt solpudder for å få frem glød. Foundation fjerner den naturlige gløden i ansiktet ditt og gjør det flatt. Men foundation skal vel heller ikke være for lys da.. Anonymous poster hash: afb5b...a3d 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Den matcher ikke huden på hendene og armene, nei. Tror kanskje jeg er litt blekere på halsen enn i ansiktet uansett. Dessuten synes jeg det ser helt merkelig ut med solpudder på hvit hud... Anonymous poster hash: 271b7...598
Jentejente24 Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 huden på hendene og armene er jo på de fleste ikke helt identisk som den i ansiktet heller da.. tviler på at du får byttet en brukt foundation. Du gjorde jo selv det endelige valget om å kjøpe den.. prøvde du den ikke skikkelig i butikken?
cathrineerher Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg tror ikke du får byttet den nei, ihvertfall ikke i Norge. I USA derimot bytter de alt av sminke uten problemer! Dumt at det ikke er slik i Norge 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Om det er dumt kommer helt an på om sminken da blir solgt videre eller ikke..?? Anonymous poster hash: e1c0a...65f
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 Kjøp en mye mørkere foundation og bland litt i den. Det gjør jeg for å finne riktig tone. 1
OPIgirl Skrevet 5. oktober 2013 #9 Skrevet 5. oktober 2013 Siden du blir hvit, høres det ut som om du har fått en foundation med rosa undertone, mens du har gule undertoner i huden din. Om du får byttet den er opp til hudpleieren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå