Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tips til julekalendere jeg kan gi til venninner?

Den ene kan godt koste litt. Hun er opptatt av sminke.

De andre kan gjerne være billigere. Ifjor fikk jeg feks eb kalender med en m'n'm pr dag...

Anonymous poster hash: 05d30...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager advents-kalender til min mamma. Bare for advents-søndagene, ikke for hele desember. Hun får Flax-kalender første søndagen. De andre søndagene har det vært litt forskjellig. Jeg har gitt sokker, jule-drops, jule-cd, kalender for neste år, blant annet.

Skrevet

Anyone? Mener ferdige kalendere...

TS

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Body Shop og Kicks har egne kalendere.

Linker??

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Så kjedelig med ferdige adventkalender! Hvorfor kan du ikke lage noe personlig?

Hvorfor skal du gi adventkalender til venninner forresten?

Anonymous poster hash: 52534...bba
  • Liker 2
Skrevet

Så kjedelig med ferdige adventkalender! Hvorfor kan du ikke lage noe personlig?

Hvorfor skal du gi adventkalender til venninner forresten?

Anonymous poster hash: 52534...bba

Signerer den! Ferdige advents-kalendere kan man kjøpe sjøl! Flax-kalender koster 50 kr på Narvesen, kanskje er man heldige og vinner opp mot 100 000 kr. Lag heller noe personlig, og mener du det blir dyrt med 24 personlige gaver, så lag bare for advents-søndagene, eller helgene, eller annenhver dag... Kjøp Flax-kalender, sokker, undertøy, gavekort, kalender 2014, julepynt, julegodt, julemusikk, stearinlys, servietter...eller noe annet du vet hun liker eller kan få bruk for

• 2 uker senere...
Skrevet

Opp

Skrevet

Signerer den! Ferdige advents-kalendere kan man kjøpe sjøl! Flax-kalender koster 50 kr på Narvesen, kanskje er man heldige og vinner opp mot 100 000 kr. Lag heller noe personlig, og mener du det blir dyrt med 24 personlige gaver, så lag bare for advents-søndagene, eller helgene, eller annenhver dag... Kjøp Flax-kalender, sokker, undertøy, gavekort, kalender 2014, julepynt, julegodt, julemusikk, stearinlys, servietter...eller noe annet du vet hun liker eller kan få bruk for

Det blir jo ganske dyrt da.

Anonymous poster hash: bedea...0b1

Skrevet

Det blir jo ganske dyrt da.

Anonymous poster hash: bedea...0b1

Trenger ikke bli dyrt hvis du lager for bare advents-søndagene. Blir litt hva du gjør det til selv!

Skrevet

Ingen som har noen sånne ferdig-kalendere å anbefale?

TS

Skrevet

Kan du ikke bare vente å se hva som kommer. Det kan jo være noe nytt i år. Ellers er det sikkert en del å velge i. Men det er jo mest for barn når det er ferdige. Mitt beste forslag er Flax, eller det andre jeg har foreslått

• Liker 1
Skrevet

Ingen som har noen sånne ferdig-kalendere å anbefale?

TS

Kindereggkalenderen :danse:

Anonymous poster hash: f748b...f60

• Liker 3
Skrevet

Såpekuler til bad, lavkarbo-barer, små godterier, lys, kjøleskapsmagnet, "venninne-kopp"( hvor det står noe fint på, kan jo også lages selv....), kinobesøk sammen, juleverksted sammen, mange fine aktiviteter man kan gjøre... Til barna mine feks legger jeg en pepperkakeform i kalenderluke ni og på den tiende er det pepperkakebakekveld! Supersmart og godt likt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...