Dabbado Skrevet 3. oktober 2013 #1 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg og en venninne skal arrangere et halloween party som skal være i våres nye leilighet. Vi skal dekorere litt her og der og ha et par leker, gjerne også litt snaxy mat Har du noen erfaringer og tips? Tar imot alle forslag altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smily_626 Skrevet 3. oktober 2013 #2 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har hentet masse ideer fra Pinterest.com Gå in der og søk på Halloween da får du opp masse ting du kan bruke som idee og en del guider som viser hvordan du kan lage dekorasjoner, mat, drinker og liknenede selv. http://www.pinterest.com/search/pins/?q=halloween%20DIY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 3. oktober 2013 #3 Del Skrevet 3. oktober 2013 Bruk masse lys i orange farve og kjøp papir i svart og orange som dere kan klippe ut feks gresskar og flaggermus og henge opp. Hvite papptallerkner kan dere tegne omrisse av spøkelser og henge opp....kjøp kanskje et gresskar og plukk noe løv som pynt. Som drikke og mat kan dere jo lage bloody mary,gresskarpai,gresskarsuppe eller lignende.... Ha det mørkt i leilighetenog bruk stearinlys til å lyse opp,dette lager en spennende og skummel stemning, og ha kanskje på en skrekkfilm dere kan se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 4. oktober 2013 #4 Del Skrevet 4. oktober 2013 På Jysk får man kjøpt ruller med fløyel i metervare, vi brukte svart fløyel som duk/borddekorasjon da vi hadde Halloweenparty sist. På nille pleier de å ha masse halloweenstuff som man kan pynte med, vi kjøpte bl.a. noen poser med hodeskaller i plast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissEi Skrevet 4. oktober 2013 #5 Del Skrevet 4. oktober 2013 Søk etter effekter på Ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 7. oktober 2013 #6 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Hønsenetting. Og om du er riktig smart så sprayer du den så den lyser i mørket. Effektiv decor av papir. Søt og enkel. Ballong og papir... Her er det lychee, jordbærsyltetøy og en blåbær... Spiselig og godt... Ennå en variant til geleshots... Dip en variant på geleshot, mark. Endret 7. oktober 2013 av Wonders 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 9. oktober 2013 #7 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg og en venninne skal arrangere et halloween party som skal være i våres nye leilighet. Vi skal dekorere litt her og der og ha et par leker, gjerne også litt snaxy mat Har du noen erfaringer og tips? Tar imot alle forslag altså!! FÅtt noe bra tips elle? Noe du kan bruke??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dabbado Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #8 Del Skrevet 14. oktober 2013 FÅtt noe bra tips elle? Noe du kan bruke??? Mange bra tips, kjempe kjempe Tusen takk ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillenissen Skrevet 15. oktober 2013 #9 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg skrev på min blog i fjor om Halloween, hvor der er lidt bilder og oppskrifter. (Jeg bor i danmark så den er på dansk) Men der er noen skumle tips til Halloweensnacks ;-) http://www.nissensverden.blogspot.com/2012/10/halloween-inspiration.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå