Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom man har sex med kondom, tar den av... slapper av en stund også tar på igjen samme kondomen(feil vei) kan man bli gravid da?

Vær så snill å ikke kom med kommentarer som " Ingen gjør det" og alt mulig..

Anonymous poster hash: fc84d...6c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det gått for han før dere slappet av?

Anonymous poster hash: c6b62...ef1
Skrevet

Har det gått for han før dere slappet av?

Ja..

Skrevet

Det kommer sædceller helt fra starten av samleie.. Det å "hoppe av" er bare en myte. Om så han hadde komt eller ikke så vil det være sædceller i kondomen, men det er faktisk et godt spørsmål, jeg har ikke peiling... Men vil tro sædceller må få en viss fart for å nå helt inn til livmoren, vet ikke om de får det om de bare ligger på kondomen.

Skrevet

Det er jo en sannsynlighet for det. Hvis dere bare vrenger den, vil det jo komme sæd inn i deg.

Skrevet

Dersom man har sex med kondom, tar den av... slapper av en stund også tar på igjen samme kondomen(feil vei) kan man bli gravid da? Vær så snill å ikke kom med kommentarer som " Ingen gjør det" og alt mulig.. Anonymous poster hash: fc84d...6c2

Ja, da kan man bli gravid. Siden kondomet er vrengt, er sædcellene på utsiden og har fri adgang.

Skrevet

En kondom skal ikke brukes flere ganger og den skal ikke brukes feil vei. Begge disse tingene gjør at kondomet er svekket og det øker sannsynligheten for at det sprekker. I tillegg vil det jo eventuelt være sædrester på kondomet som også kan føre til graviditet.

Konklusjon: Feil bruk av kondom er svært lite smart dersom man ikke vil bli gravid.

• Liker 7
Skrevet

En kondom skal ikke brukes flere ganger og den skal ikke brukes feil vei. Begge disse tingene gjør at kondomet er svekket og det øker sannsynligheten for at det sprekker. I tillegg vil det jo eventuelt være sædrester på kondomet som også kan føre til graviditet.

Konklusjon: Feil bruk av kondom er svært lite smart dersom man ikke vil bli gravid.

Ingen har sagt at det er rett, jeg spurte et spørsmål om det var mulig å bli gravid av dette, har hørt noe om at sædcellene svekkes og ikke kan gjøre en gravid dersom de ligger i et kondom. Er derfor jeg lurer :)

Skrevet

Ta en angrepille.

Skrevet

Ta en angrepille.

Jeg er ikke gravid.

Skrevet

Jeg er ikke gravid.

Hvorfor spør du da?

Gjest Snoken-
Skrevet

Jeg er ikke gravid.

Angrepille er til for å forhindre å bli gravid etter et uhell. Poenget er vel at det nesten hadde vært tryggere å ha sex uten kondom og så stappet i seg en angrepille litt senere. Selv om begge løsninger er idiotiske.

Skrevet

Hvorfor spør du da?

Er det ikke lov å spørre? Vil bare vite om man kan bli gravid av dette :)

• Liker 2
Skrevet

Hvis man har så dårlig råd at man ikke har råd til nok kondomer, og derfor må vrenge den, så får man heller la være å ha sex :roll:

• Liker 2
Skrevet

Hvis man har så dårlig råd at man ikke har råd til nok kondomer, og derfor må vrenge den, så får man heller la være å ha sex :roll:

Er mange måter å få kondomer gratis på itillegg, var ikke på dette punktet jeg siktet til for å si det sånn he-he

Skrevet

Eller så bør man være grei nok til å ikke lure fyren ved å vrenge kondomen og gjøre seg selv gravid. Synes jeg hører unnskyldningen: "Altså vi brukte jo kondom! Aner ikke hvordan jeg klarte å bli gravid men jeg ble det altså!"

Anonymous poster hash: 063d7...5fb
Skrevet

Bruker man et kondom som er innsmurt med sæd så er risikoen for å bli gravid tilstede, ja. Da kunne man like gjerne latt være å bruke kondom ettersom hele hensikten med kondomet er å forhindre sæden å komme inni kvinnen.

Ved å venge et brukt kondom så hindrer man jo den neste ladningen fra å komme seg løs, men den forrige får svømme fritt oppover som den selv vil...

Skrevet

Spørsmålet er vel hvor lenge sædcellene lever utenfor noens kropp. Og det vet jeg ikke helt.

Skrevet

Kondom er ikke hundre prosent sikkert selv om du bruker det riktig, så det er klart du kan bli gravid om du i tillegg bruker det feil.

Anonymous poster hash: b139d...012
Skrevet

Spørsmålet er vel hvor lenge sædcellene lever utenfor noens kropp. Og det vet jeg ikke helt.

Den kan faktisk leve i opp til flere dager.. Litt skummelt å tenke på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...