Gå til innhold

Samboeren vil flytte, men har ikke råd.

Anbefalte innlegg

Gjest Rådvill
Skrevet

Hei.

Det var jeg som startet en tråd med dette emnet for noen dager siden.

Det virker som tråden nå er slettet. Er det noen her som vet hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ikke slettet, men er skjult for moderering. :)

Skrevet

Den er ikke slettet, men er skjult for moderering. :)

Og ofte hører eller ser man ikke noe mer til de trådene som blir skjult for moderering.

Anonymous poster hash: eee68...78a

Skrevet

Hva betyr det at en tråd er skjult for moderering, egentlig? Vanligvis skjer jo moderering fortløpende i tråden uten at den skjules.

Vil den bli "avdekket" igjen når de er ferdig med å moderere, eller kan det tenkes den blir skjult for alltid?

Skrevet

Hva betyr det at en tråd er skjult for moderering, egentlig? Vanligvis skjer jo moderering fortløpende i tråden uten at den skjules.

Vil den bli "avdekket" igjen når de er ferdig med å moderere, eller kan det tenkes den blir skjult for alltid?

Åja. Antar det ma ha skjedd noe i går formiddag, da? Da jeg dro hjemmefra, så alt normalt ut, og da jeg kom hjem, var tråden plutselig borte.

Lykke til med alt, forresten, Rådvill! Du fikk vel i alle fall noen gode råd innimellom alle regnestykkene.:)

Skrevet

Hvis tråden må gås grundig igjennom, og det er høy aktivitet i tråden, er det visst lettere for moderator å skjule den, enn å rydde den mens den er aktiv.

Jeg synes det er forståelig.

Den blir nok ikke skjult for alltid, det har ikke jeg opplevd før i alle fall, men jeg har sett at enkelte tråder kommer tilbake som låst. Da er grunnen til det oppgitt i ryddemeldingen.

Gjest Rådvill
Skrevet

Åja. Antar det ma ha skjedd noe i går formiddag, da? Da jeg dro hjemmefra, så alt normalt ut, og da jeg kom hjem, var tråden plutselig borte.

Lykke til med alt, forresten, Rådvill! Du fikk vel i alle fall noen gode råd innimellom alle regnestykkene. :)

TS her.

Takk for det. Håper tråden kommer tilbake da jeg ikke har fått lest alle svarene siden tråden plutselig ble borte.

Gjest Daenerys
Skrevet

Hei,

tråden kommer tilbake i ettermiddag. Beklager det har tatt tid, men jeg har hatt mye å gjøre de siste dagene, og tråden trenger et gjennomsyn før jeg slipper den ut igjen. Det er på grunn av lengden at jeg har skjult den, i tillegg til at den vokste fort.

Daenerys, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...