AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Har ei jente på 2 år, er det for tidlig å lage pakkekalender til hun?Anonymous poster hash: 023b0...7b1
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 syns pakkekalender er fint å starte med så tidlig som mulig jeg ^^ å enda mer stas blir det om man har en gammel en ^^ men trenger ikke noen flotte gaver der bare småtteri sånn at jenta di skjønner poenget
Susan Sto Helit Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Mine forstå konseptet pakkekalender fra de var ett år... Hvertfall konseptet med at de fikk åpne en pakke hver dag og finne noe inni. Vi kjøpte en duplo pakke og fordelte det ene året. (En med mange dyr.) Et annet år kjøpte vi lekemat, det tror jeg må ha vært den billigste pakkekalenderen jeg har ordnet. Kostet 50kr for alt innholdet (på salg) og lekematen ble lekt masse med i årene som fulgte.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 VI startet i fjor da jenta vår var 2,5 og hun hadde stor glede av det. Det betydde igrunnen ikke så mye hva som var inni. Det var selve konseptet med å pakke opp og se at det var noe inni der som var artig. Samme om det var ei truse, klistremerker eller godteri (som vi hadde på lørdager). I år gleder hun seg veldig og snakker om hva hun fikk i fjor. Eneste trøbbelet i fjor var at hun trodde det var en ny dag når hun kom hjem fra barnehagen, og ville åpne en ny pakke da. Forsøkte å få henne til å vente med å åpne dagens pakke etter bhg istedenfor når hun sto opp, men det gikk selvfølgelig ikke :-) Isteden endte jeg av og til opp med å pakke inn samme tingen som hun da pakket opp på nytt igjen senere på dagen, og det var like stor stas da også! I år må vi nok imidlertid satse på å lære henne at det bare er en pakke per dag! Anonymous poster hash: be6a4...d34 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Vi startet også i fjord, når eldste var 2,5 år, hun synes det var kjempe stas! Og gledet seg til pakke hver dag etter middag. Huns skjønnte helt klart poenget, og hun snakker om det enda. Gleder seg veldig til 1 desember:) Anonymous poster hash: a4be8...a19
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 2 år er passerlig. Da er det slik at hun vil ha et begrep om hva det går i til neste år når hun er 3, som hun kan gå og glede seg til når det nærmer seg desember igjen. Kjør på! Anonymous poster hash: 93cae...79a
Sunshine Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Jenta vår blir 2,5 til jul og jeg har ingen verdens planer å begynne med det enda. Jeg synes det er unødvendig å lære ungene at de skal ha en gave hver dag hele desember så tidlig. Endret 4. oktober 2013 av Sunshine 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå