Gjest co_sette Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Alle guttene jeg noen gang har holdt på med har vist seg å være så utrolig barnselige egoistiske. Føler alltid at det er en baktanke med oppmerksomheten og forholdet man får av de.. Hvor ble det av alle de bra fyrene?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Du er sannsynligvis ikke tiltrukket av de. Anonymous poster hash: 80c76...920 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Sucks 2 b u Anonymous poster hash: 80c76...920 1
Gjest Arbeider Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Du bør nok få deg en eldre mann:-) Endret 3. oktober 2013 av Arbeider
Nettinettet Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Alle guttene jeg noen gang har holdt på med har vist seg å være så utrolig barnselige egoistiske. Føler alltid at det er en baktanke med oppmerksomheten og forholdet man får av de.. Hvor ble det av alle de bra fyrene? Hvis du gjør det du alltid har gjort, får du det du alltid har fått.. 2
Gjest co_sette Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Du bør nok få deg en eldre mann:-) Det er veldig sant! Men har ikke veldig mange av dem i min omgangskrets
Gjest Arbeider Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Det er veldig sant! Men har ikke veldig mange av dem i min omgangskrets Det var ment som en spøk, jeg vet egentlig ikke om noen tips annet enn å se hvordan de fremstår i andre settinger enn når de prøver å sjekke deg opp. Ikke at det er noen garanti.
Gjest co_sette Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Det var ment som en spøk, jeg vet egentlig ikke om noen tips annet enn å se hvordan de fremstår i andre settinger enn når de prøver å sjekke deg opp. Ikke at det er noen garanti. Haha, spøk eller ikke, du traff i hvertfall spikeren på hodet for min del
Gjest Snoken- Skrevet 3. oktober 2013 #9 Skrevet 3. oktober 2013 Alle guttene jeg noen gang har holdt på med har vist seg å være så utrolig barnselige egoistiske. Føler alltid at det er en baktanke med oppmerksomheten og forholdet man får av de.. Hvor ble det av alle de bra fyrene? Vanskelig å svare på hvorfor du gidder å velge gutter som du ikke liker. Det er jo tross alt du som bestemmer hvem du vil bli sammen med. 2
Gjest co_sette Skrevet 3. oktober 2013 #10 Skrevet 3. oktober 2013 Vanskelig å svare på hvorfor du gidder å velge gutter som du ikke liker. Det er jo tross alt du som bestemmer hvem du vil bli sammen med. Jeg liker de jo i begynnelsen.. da de faktisk er snille og omtenksomme, helt til jeg biter på kroken også viser de seg fra en helt annen side
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #11 Skrevet 3. oktober 2013 Det er veldig sant! Men har ikke veldig mange av dem i min omgangskrets[/quote} Og hvorfor skulle en eldre mann ønske å være barnevakt for deg? Greit nok når 17/18 åringer ønsker dette, da de i det minste har ungdommelig skjønnhet å by på noen år, men sånne holdninger er særdeles turn off når kvinnen har passert noen og tyve og ikke er prime of her time.Anonymous poster hash: 60554...f75
Gjest co_sette Skrevet 3. oktober 2013 #12 Skrevet 3. oktober 2013 Tviler vel sterkt på at noen måtte komme til å sitte barnevakt for meg altså og du vet da vel strengttatt ikke noe om verken hvor gammel jeg er, eller hvordan jeg ser ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå