AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Hei! Lurte på om dere hadde noen tips til meg.. Jeg var så dum at jeg meldte meg inn på treningssenter i juli, med 12 mnds bindingstid. Dette var på daværende tidspunkt like ved jobben og jeg brukte det mye de første to mnd. Nå har jeg fått meg ny jobb som ligger 50 min unna treningssenteret med buss, og da gidder jeg aldri trene hverken før eller etter jobb. Trener heller hjemme/ute i naturen. Så tenkte jeg å melde meg ut(har også flytta i denne perioden med tanke på jobben), men det skal ikke være enkelt! Jeg har flytta slik at jeg nå bor 46 km unna treningssenteret, noe som tar godt over en time med busstilbudet her. I reglene til treningssenteret står det at man bare kan melde seg ut under bindingstid om man flytter 80 km!! Er ikke det horribelt? Kjenner jeg blir frustrert.. Vet ikke om noen annen grunn til å få sagt opp heller, om jeg får legeerklæring så må jeg fortsatt betale og heller trene når jeg blir "frisk". Kan man begrunne noe sånt med dårlig økonomi? Og hvordan beviser man evt det? Frustrerende!! Anonymous poster hash: d737b...e4b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Nei, mangelende betalingsevne er aldri relevant. Anonymous poster hash: 9df64...512
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg regner egentlig med at de ikke godtar en slik forklaring.. Anonymous poster hash: d737b...e4b
DeLarge Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 jeg har et tips , men det vil jeg sende på PM. 1
Filippa90 Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Send på PM du, vet ikke hvorfor jeg var anonym her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå