Murf Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Har et digert "rokkering"-underskjørt med noen lag tyll. Tyllen er litt krøllete, hvordan stryke dette? M
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 Kan du ikkje ta skjørtet på vranga og prøve å stryke det forsiktig på svak varme?
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2004 #3 Skrevet 29. april 2004 Ai, eg kjem til å bli trøtt på skule og jobb i morgon! Jaja... Var som sagt stress på jobb idag, men eg begynner å få roa meg no... Sendte mail til http://www.brudeogfeststudiet.dk/ i dag, etter tips her inne. Dei sel Rembo-kjolane, og kanskje eg får dei litt billigare der enn her i Noreg. *håpe* No skulle eg eigentleg ha finpussa litt på eit par dikt, skal sende dei inn til den konkurransen i morgon, men ser ut til at eg har totalt skrivesperre. Blæh! Åt komler til middag idag, det var nam! Men no må eg snart på kjøkkenet og rydde litt opp.. :/ Tenkte å lage til ein eddiksdressing også, som kan stå til i morgon, skal ha laks. Det er også godt! Har mye å gjere i morgon, klesvask, husvask, skule, jobb, og så skal eg plante ut solsikkene mine, tenkte eg. Godt eg har frihelg denne helga også! Deeeilig... Håpar det blir fint ver, så skal eg få lokke mannen min med på grillkveld og krokket-speling! Nei, får kikke på dei skribleria mine eg, og så får eg begynne å tenke på senga. Pusen kjem vel snart heim også, håpar eg. I går gjekk vi forresten tur når han kom heim, klokka 3 på natta! Kjempe-kosleg!! Varmt og godt i lufta. Nei, natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå