AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har blitt invitert sammen med samboeren min på jobben hans, til middag i den befalsklubben de har der. Han er yrkesmilitær i garden å en gang i året har de sånn her samling. Det står "pent antrekk", hva i all verden skal jeg ha på meg? Samboeren min har ikke vært på dette før han heller. Men gutta skal ha svart dress. Hvis noen kan vise frem noen alternativer blir jeg kjempeglad for dette er helt nytt for meg. Anonymous poster hash: d5d4e...3c8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Plis hjelp meg! Funker det med Den Lille Sorte?? Anonymous poster hash: 91faf...879
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg ville hatt på meg den lille sorte, men da en som ikke er for kort eller viser for mye kløft. Militæret er jo litt konservativt, så det er ikke her hvor en tar på seg den den korte røde minikjolen sin (synes jeg da, men nå er jeg ganske så konservativ selv) Jeg har selv en samboer som er yrkesmilitær, og på julebord med jobben hans, så har de fleste damene på seg mørke kjoler og som regel noe over skuldrene. Anonymous poster hash: ab0da...ae0
Petalouda Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg er også ganske konservativ, og enig med ab over her. Velg en pen og enkel passe tekkelig kjole uten at den er kjerringaktig, men det kommer jo også an på hvor gammel du er.
FantasDick Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Har vært på befalmiddager et par ganger og har valgt LBD alle gangene, men hvilken som helst farge kan fungere. Jeg føler det viktigste er at kjolen er lang nok og ikke har for mye utringning. Legger ved et eksempel som jeg kunne gått med.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Tusen takk Fantastdick! Da vet jeg litt mer om hva som passer seg. *klem* Anonymous poster hash: 91faf...879
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Plis hjelp meg! Funker det med Den Lille Sorte?? Anonymous poster hash: 91faf...879 Ja.
Petalouda Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 Den lille sorte funker fint hvis den ikke er for liten. En god tommelfingerregel er at du må velge vellom knær eller pupper, altså bør kjolen din enten nå minst til knærne hvis den viser kløft, men er den veldig tekkelig oventil kan det godt være litt kortere og ikke dekke knærne. Mest sannsynlig er det mange godt voksne der, den eldre garde kler seg gjerne mer pyntet enn den helt unge generasjonen, så du kan fint bruke både smykker og kul veske og kule sko, bare pass deg for å bli hoochie mama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå