Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Wyrlin.... kanskje du kan spesifisere litt mer hva du mener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på dere. :)

Blander meg litt inn jeg.

Jeg er for at gutter/menn også skal være her........ det er ikke kjønnet som bør bestemme, men om han/hun oppfører seg etter det reglementet som finnes her inne, viser folkeskikk. Og det er det jo ikka alle som gjør da - enten det er menn eller kvinner. :evil:

Noen her inne er jo så kverulerende at det er vanskelig å vite om man skal grine eller le av dem - men kan vi ikke bare "tie i hjel" disse da..... De avslører seg selv!!! :P

Jeg har et "ordtak" jeg som jeg synes er fint: "Bedre å holde kjeft og late som man er en idiot - enn å åpne den og fjerne enhver tvil".

Ha en fin dag og helg. Her skinner solen - så jeg blir ikke lenge her inne idag. 8)

Skrevet

Er enig med dere....det er altfor mange teite gutter her... her prøver jeg å starte den ene seriøse tråden etter den andre...og hva skjer?

Det kommer masse idiotgutter og fjollejenter som ikke vet bedre å ødelegge når voksne mennesker prater, skamme dere!

Skrevet

Ja hva kan det komme av???

Det er sikkert mange av oss som skal skamme seg veldig

.... FY TIL OSS! :evil:

Skrevet
...du skjønner det er ikke allitd like lett å ta hint... er man misfornøyd med en/noen bør man skrive vedkommendes navn, istedetfor å kjøre baksnakkingstråder som spesiellt ser ut til å appellere intrigemakerlystne kvinnfolk....

Kanskje du burde begynne å ta dine egne råd Waco?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...