waco Skrevet 15. juni 2002 #21 Del Skrevet 15. juni 2002 Hei Wyrlin.... kanskje du kan spesifisere litt mer hva du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 15. juni 2002 #22 Del Skrevet 15. juni 2002 Hei på dere. Blander meg litt inn jeg. Jeg er for at gutter/menn også skal være her........ det er ikke kjønnet som bør bestemme, men om han/hun oppfører seg etter det reglementet som finnes her inne, viser folkeskikk. Og det er det jo ikka alle som gjør da - enten det er menn eller kvinner. :evil: Noen her inne er jo så kverulerende at det er vanskelig å vite om man skal grine eller le av dem - men kan vi ikke bare "tie i hjel" disse da..... De avslører seg selv!!! Jeg har et "ordtak" jeg som jeg synes er fint: "Bedre å holde kjeft og late som man er en idiot - enn å åpne den og fjerne enhver tvil". Ha en fin dag og helg. Her skinner solen - så jeg blir ikke lenge her inne idag. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. juni 2002 #23 Del Skrevet 17. juni 2002 Er enig med dere....det er altfor mange teite gutter her... her prøver jeg å starte den ene seriøse tråden etter den andre...og hva skjer? Det kommer masse idiotgutter og fjollejenter som ikke vet bedre å ødelegge når voksne mennesker prater, skamme dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. juni 2002 #24 Del Skrevet 17. juni 2002 Ja hva kan det komme av??? Det er sikkert mange av oss som skal skamme seg veldig .... FY TIL OSS! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wyrlin Skrevet 17. juni 2002 #25 Del Skrevet 17. juni 2002 ...du skjønner det er ikke allitd like lett å ta hint... er man misfornøyd med en/noen bør man skrive vedkommendes navn, istedetfor å kjøre baksnakkingstråder som spesiellt ser ut til å appellere intrigemakerlystne kvinnfolk.... Kanskje du burde begynne å ta dine egne råd Waco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå