Gå til innhold

Invasjon av menn og smågutter!

Isa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på dere. :)

Blander meg litt inn jeg.

Jeg er for at gutter/menn også skal være her........ det er ikke kjønnet som bør bestemme, men om han/hun oppfører seg etter det reglementet som finnes her inne, viser folkeskikk. Og det er det jo ikka alle som gjør da - enten det er menn eller kvinner. :evil:

Noen her inne er jo så kverulerende at det er vanskelig å vite om man skal grine eller le av dem - men kan vi ikke bare "tie i hjel" disse da..... De avslører seg selv!!! :P

Jeg har et "ordtak" jeg som jeg synes er fint: "Bedre å holde kjeft og late som man er en idiot - enn å åpne den og fjerne enhver tvil".

Ha en fin dag og helg. Her skinner solen - så jeg blir ikke lenge her inne idag. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med dere....det er altfor mange teite gutter her... her prøver jeg å starte den ene seriøse tråden etter den andre...og hva skjer?

Det kommer masse idiotgutter og fjollejenter som ikke vet bedre å ødelegge når voksne mennesker prater, skamme dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva kan det komme av???

Det er sikkert mange av oss som skal skamme seg veldig

.... FY TIL OSS! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du skjønner det er ikke allitd like lett å ta hint... er man misfornøyd med en/noen bør man skrive vedkommendes navn, istedetfor å kjøre baksnakkingstråder som spesiellt ser ut til å appellere intrigemakerlystne kvinnfolk....

Kanskje du burde begynne å ta dine egne råd Waco?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...