AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Eksen min giftet se i utlandet og ombestemte se etter et par dager... Han bare kuttet henne ut og ville ikka ha kontakt med henne lenger. Det viste seg at han hadde kjæreste her i Norge og de flyttet sammen rett etter det. Damen han giftet seg med mistet jobb, leilighet og alt pga ham. Hun kommer fra et av europeiske land. Vi kom i kontakt og ble kjempe gode venner. En flott jente. Det var jo sjokk for henne, men hun har klart å få tilbake jobb og alt. Nå har vi avtalt at hun skal komme og besøke meg. Er det galskap eller? Vi har nesten daglig kontakt og gleder oss til å finne på masse gøy.Anonymous poster hash: b0272...945
Kontormus Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Nei, det er ikke så rart med tanke på hva han gjorde mot henne. Men hva i all verden tenkte han med denne fyren? Blir du ikke i tvil når det gjelder han?
Rosa Sitron Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Nei, det er ikke så rart med tanke på hva han gjorde mot henne. Men hva i all verden tenkte han med denne fyren? Blir du ikke i tvil når det gjelder han? Hvorfor skulle hun være i tvil om han? De er jo ekser =) (Jeg tenkte også eksen til kjæresten først)
Kontormus Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Hvorfor skulle hun være i tvil om han? De er jo ekser =) (Jeg tenkte også eksen til kjæresten først) Fordi det er ganske sært og stikke av etter å ha vært gift i bare et par dager. Slikt gjør man ikke mot andre mennesker. Derfor.
Gjest Heartbeat Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Fordi det er ganske sært og stikke av etter å ha vært gift i bare et par dager. Slikt gjør man ikke mot andre mennesker. Derfor. Godt for TS at det er en ex da 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Han sa at han var jo ustabil i den perioden. Han brukte henne som terapi. Vi har snakket på skype i timesvis. Hun var helt knust pga hun mistet jobben og leilighet. De har kjent hverandre i mange år. Tre dager før hun skulle ta fly til Norge fikk hun mld der han skrev at han ombestemte seg og vil skille seg. I den perioden så jeg for meg en kvinne som trengte hjelp og da snakket vi veldig mye. Litt usikker hvordan skal han reagere, men dette har ingenting med hevn eller noe sånt å gjøre. TsAnonymous poster hash: b0272...945
Kontormus Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 "Det viste seg at han hadde kjæreste i Norge"??? Eeh, hvorfor giftet han seg da? Hjelpe meg for en fyr!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Fordi det er ganske sært og stikke av etter å ha vært gift i bare et par dager. Slikt gjør man ikke mot andre mennesker. Derfor. Han var ikke noe snill mot meg heller. Vi var gift i 7 år. Men jeg har klart å komme meg vekk fra ham . Har et felles barn som bor hos meg og akkurat nå har de ingen kontakt . Barnet vet ikke at faren giftet seg og jeg har fortalt at denne kvinnen er min venninne. TsAnonymous poster hash: b0272...945
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #9 Skrevet 3. oktober 2013 "Det viste seg at han hadde kjæreste i Norge"??? Eeh, hvorfor giftet han seg da? Hjelpe meg for en fyr! Han giftet seg i utlandet. Som sagt har vi et felles barn og vi visste ingenting om det. En dag fikk jeg anonym mail og trodde at det var jo en spøk. Men nei... I den tiden hadde vi 50-50 samvær og da kontaktet jeg advokat og tok ut stevning for å få barnet ut av den situasjon.Anonymous poster hash: b0272...945
Kontormus Skrevet 3. oktober 2013 #10 Skrevet 3. oktober 2013 Han var ikke noe snill mot meg heller. Vi var gift i 7 år. Men jeg har klart å komme meg vekk fra ham . Har et felles barn som bor hos meg og akkurat nå har de ingen kontakt . Barnet vet ikke at faren giftet seg og jeg har fortalt at denne kvinnen er min venninne. TsAnonymous poster hash: b0272...945 Så du er ikke sammen med han lenger? Hvis ikke, kjør film! Liker du henne, så er det ingenting i veien for at du kan "ta" henne som ny venninne.
crispy Skrevet 3. oktober 2013 #11 Skrevet 3. oktober 2013 Synes ikke det er rart overhodet. Dere var ikke sammen da dette skjedde, så hva du gjør er ditt valg. Om han får vite dette og gjør et nummer ut av det, er det han sitt problem, ikke ditt Skulle gjerne likt å se ansiktsuttrykket hans om han tilfeldigvis så dere sammen
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #12 Skrevet 3. oktober 2013 For en fyr og en historie! Så snill og grei du er Ts ! Anonymous poster hash: b0272...945
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #13 Skrevet 3. oktober 2013 Vi bor i samme nabolaget sånn at jeg treffer ham ganske ofte. Ja, han kommer nok til å få sjokk, men sånn er det bare. Flybilletter er i boks. TsAnonymous poster hash: b0272...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå