Gå til innhold

Tetracyclin Arco og SKINOREN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en jente på 15 år som sliter med kviser. For sirka en uke siden dro jeg til fastlegen min og fikk resept på antibiotikaet Tetracyclin Arco og skinoren. Jeg har tidligere brukt epiduo som funket helt ok. Jeg har brukt skinoren og tetracyclin i fire dager nå og er kanskje for tidelig å si om det fungerer. Jeg har lest gjennom bivirkningene på begge produktene. Det står at et av bivirkningene du kan få av skinoren er kløe og svie rett etter påføring.. dette har ikke hendt med meg. Det er akkurat som å påføre vanlig ansiktskrem. Det verken svir eller klør. Betyr det at den ikke funker? Som sagt brukte jeg epiduo før jeg begynte med skinoren som tok knekken på de fleste kvisene jeg hadde.. er dette grunnen til at det ikke klør eller svir? For meg er jo dette helt fantastisk (ingen vil "lide"), men lurer på om det funker selvom det ikke svir eller klør?.. vær så snill og svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det at det står at det svir og klør betyr bare at det kan være en bivirkning om du er uheldig, så det betyr ikke at et ikke virker om du ikke får det ubehaget. Du skal være glad for at medikamentet ikke har den virkningen på deg :) På de fleste vedleggene til medisiner står det listet opp en masse mulige bivirkninger, som kan være alt fra mindre ubehagelige til farlige bivirkninger om man ikke tåler produktet men dette betyr ikke at det er gitt at man får dem.

Endret av edderkoppdame
Skrevet

det at det står at det svir og klør betyr bare at det kan være en bivirkning om du er uheldig, så det betyr ikke at et ikke virker om du ikke får det ubehaget. Du skal være glad for at medikamentet ikke har den virkningen på deg :) På de fleste vedleggene til medisiner står det listet opp en masse mulige bivirkninger, som kan være alt fra mindre ubehagelige til farlige bivirkninger om man ikke tåler produktet men dette betyr ikke at det er gitt at man får dem.

Å så bra! Var ganske usikker til å begynne med. Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...