Gå til innhold

1 pose sjokoladeboller, 4 stk croissant, halv boks nugatti, 6 lefser, halv pizza....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har jeg spist i dag. Har aldri spist så mye usunt før. Aner ikke hvorfor jeg gjorde det, rett etter at jeg hadde meldt meg inn i treningssenter og bestemt meg for å endre livsstil.

Har bare ligget i sengen i dag og sovnet og sett på tv. Magen rumler og føler meg helt forferdelig. Slapp, kvalm, oppblåst, feit og stygg.

Skal nok faste i 5 dager.

Anonymous poster hash: 35f9e...e16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du nok hvertfall bruk for medlemskapet på treningssenteret !

• Liker 8
Gjest juvelia
Skrevet (endret)

Hvorfor faste når der finnes grønnsaker og frukt? Vær litt god mot degselv,du må pleie kroppen din som en baby. Selv om du skeiet ut så har det ingenting å si i det lange løp,bare kom deg på rett spor igjen så blir det bra. Å ja,jeg har erfaring,det har de fleste :)

Endret av juvelia
  • Liker 12
Skrevet

Med en gang jeg planlegger å legge om livsstilen min får jeg tanker om at jeg kommer til å ødelegge for meg selv en dag uansett, det er jo det jeg har gjort hele livet. Så da skeier jeg heller ut først som sist.

Dette er virkelig første gangen jeg har spist så mye og kun usunt!! Herregud.

Skrevet

Mmm, nam, nå ble jeg sulten her :) Shit happens. Er bare å begynne på nytt fra i morgen av, er ikke krise.

• Liker 13
Skrevet

Jamen, dere tar jo ikke dette seriøst! :sur:

Hvorfor gjorde jeg dette mot meg selv! Sinna! Stakars kroppen min :(

Skrevet

Et spørsmål:

Hvor tjukk kommer jeg til å være i morgen?

Hvor mye har jeg lagt på meg og tror dere magen min blir veeeeeeldig stor, at jeg får ekstra dobbelhake og bollekinn?

Skrevet

Et spørsmål:

Hvor mye har jeg lagt på meg og tror dere magen min blir veeeeeeldig stor, at jeg får ekstra dobbelhake og bollekinn?

Du kommer ikke til å være noe feitere i morgen, du har ikke ødlagt noe, bare vær flink igjen fra i morgen av og unngå tilsvarende overspisinger i nærmeste fremtid. Sett heller av en dag i uken hvor du kan kose deg litt ekstra. Det eneste er at det kan være du veier 1 kg mer i morgen eller litt mer, men dett er bare vannvekt som har samlet seg etter karbohydrater og sukker osv. Det går bort igjen dagen etter om du er flink og spiser normalt og sunt og drikker masse vann i morgen.

• Liker 3
Skrevet

Et spørsmål:

Dette har jeg skrevet om før, men når du lager deg strenge regimer så er sjansen for å sprekke slik du gjorde nå gigantisk. Du tenker, bevisst eller ubevisst, at nå kan du aldri spise det du har lyst på mer. Og hjernen overstyrer all fornuft og du hiver innpå som det skulle være siste gang du får smaken av karbohydrater og fett. Ikke sett deg så strenge regler. Tren og velg litt sunnere i hverdagen, uten de helt store omveltningene til å begynne med. Jeg spiser godis hver dag og er slank og fin, så det går helt fin an :)

Anonymous poster hash: c2664...d2b

• Liker 5
Skrevet

Tusen takk for svar. Tror det stemmer at med en gang jeg tenker slanking så betyr det å aldri spise noe godt igjen, så går jeg rett i den fellen...

Skrevet

Jeg spiser aldri sjokolade, kjeks eller snop. Men 2-3 siste dagene før mensen er jeg helt gal etter slike ting. Klarer ikke styre meg! Prøver gå ned endel kilo, men tilater meg dette disse dagene. Rett og slett fordi jeg har innsett at da er det umulig å la være. Tankene og angeren ble mye bedre da jeg innså at det var hormonene som slår til.

Kanskje du har det slik, du også?

Noen utskeielser pga slike ting må være lov, bare man tar seg inn igjen, og fokuserer på sunn og lett mat resten av måneden :)

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar.

Ja, jeg tror jeg har det slik. De gangen jeg overspiser masse usunt er dagene før mensen, og gjerne under og litt etter. Også når jeg får tanker om å slanke meg. Huff... Tankens kraft, altså.

Ja, det må jeg gjøre! Takk for støtten :)

Skrevet

Du kommer til å våkne opp seende ut som en hval nå. Gå og gjør 143 sit ups, så ordner det seg!

Anonymous poster hash: 6bf10...6d9
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Jamen, dere tar jo ikke dette seriøst! :sur:

Hvem er det som ikke tar dette seriøst, igjen?

Endret av FantasDick
  • Liker 7
Skrevet

Et spørsmål:

Hvor mange tullete fjortis-aktige tråder må vi tåle på dette forumet?

Anonymous poster hash: 77b10...a22

• Liker 2
Skrevet

Et spørsmål:

Hvis du ærlig talt tror at det kan skje burde du lese en god del mer om hvordan ting egentlig fungerer.

• Liker 1
Skrevet

Jamen, dere tar jo ikke dette seriøst! :sur: Hvorfor gjorde jeg dette mot meg selv! Sinna! Stakars kroppen min :( Anonymous poster hash: 35f9e...e16

Vel med tanke på at du "skal faste i 5 dager" vil jeg tro at du har holdt en alt for strenng diett i stedet for å gradvis legge om kostholdet. Det finnes ingen snarveier til bedre helse, den kroppen du har nå har du brukt hele livet på å opparbeide deg og det kommer derfor til å ta en stund å forandre på den.

I stedet for å fokusere alt for mye på vekt og det å være "perfekt" vil jeg anbefale deg å gradvis legge om til et sunnere kosthold. Dietter fungerer ikke i lengden, kun omlegging av livsstil.

• Liker 1
Skrevet

Det går bra, det er en ny dag i morgen og da er det bare å starte på nytt og spise sunt :).

• Liker 1
Skrevet

Det tok meg mange år med slike sprekker for jeg kom hit jeg er i dag. Lær av mine fei :) Mvh AB #9

Anonymous poster hash: c2664...d2b
Skrevet

Har den siste uken spist tre måltider om dagen. Litt havegrøt, yoghurt og 3 brødskiver, men nå i dag kjøpte jeg en stor pastasalat og føler meg dårlig, og ikke var den billig heller. Den hadde i tillegg en del salt, så nå fikk jeg lyst på noe søtt og vurderer å kjøpe meg is. Æsj.

Anonymous poster hash: c48b1...7ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...