Gå til innhold

Betatt av kollega, og så akkurat Han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet at dette nok er et tema som går igjen, men likevel...

Jeg begynte på en arbeidsplass for noen mnd siden, og jobber ca halvt. Arbeidsplassen er ganske mannsdominert, noe som både var uvant og litt spennende i starten. Som person er jeg ganske sjenert, men har også mye positivt ved meg. Det har bare tatt veldig tid å bli kjent pga dette. Så er det slik at det er flere menn der, men bare en MANN, for å si det sånn. Han er høy, flott, virker selvsikker, er morsom og virker også inkluderende. Synes selv det er et cheesy uttrykk, men han kan definitivt beskrives som en alfahann.

For en måneds tid siden følte jeg at jeg kom litt bedre i kontakt med ham, og jeg fikk til å "følge opp" litt da han viste interesse i å bli kjent og samtale med meg. Vi fikk pratet litt om et tema, og jeg kjente at jeg ble stolt over å klare å se ham inn i øynene og prate ordentlig selv om jeg bare kjente rødmen steg opp i meg. Neste gang han kom på jobb, virket han oppriktig glad for å se meg.

:rodmer:

Samme dag kom min nye kvinnelige kollega... Vet ikke hvordan vi kan sammenlignes bortsett fra at hun er mer selvsikker og utadvendt enn meg. Det gikk ikke lang tid før hun begynte å bli kjent, og det virker som hun flørter åpenlyst med ham. Idag lurer jeg på om jeg så dem gå ut fra jobb sammen, men jeg ble så forfjamset at jeg ikke rakk å få det bekreftet eller ikke. Jeg tror at han liker henne også, men jeg synes jo ikke det er rart, med tanke på hvor mye som da er bra med henne.

Hva lurer jeg egentlig på? Det er bare så frustrerende at jeg skal falle for slike typer menn, som på en måte er uoppnåelige. Har fått råd om å ikke sammenligne meg, men det er jaggu vanskelig nå. :dry: For et halvt år siden ville jeg aldri se for meg at jeg skulle ha slike følelser for denne mannen, men pga at jeg har fått opp selvtilliten noen hakk (men kanskje ikke nok?), ønsker jeg meg mer og mer. Vet ikke helt hva jeg skal tenke for å ikke la sjalusien og mismotet knekke meg igjen, som det har gjort en del ganger før. :frown: :frown: :frown:

Anonymous poster hash: f2f52...137

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her.

Ingen svar foreløpig...

Er dere lei av temaet, er det kjedelig skrevet, er det utydelig budskap, eller er dere redd for å gi meg et svar jeg ikke vil ha?

God natt :natti:

Skrevet (endret)

Du trenger en chill pille!

Og vet du hva? Den som intet våger, intet vinner. Det finnes menn som ikke tar et hint før personen som flørter / er interessert faktisk gjør noe drastisk som ikke er til å ta feil av. Feks si det rett ut: "Om du ikke har noen planer i dag - skal vi ta oss en middag?" Viktig å si det med et blikk som lyser av mystikk og et ørlite begjær. Noe som også kan fungere bra det er å havne i en slik setting at dere begge to er alene- så viser du han tigerblikket ditt og sier "ta meg" - så ser du hvordan han reagerer, og før han sier noe bare ler du det bort. Det er bare å bruke fantasien ;-) men du skjønte nok poenget - vær litt frempå. Drit i den andre dama. Ta det du vil ha.

Endret av Rights
  • Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Hvem er finest av dere? Den som er finest har mest sjangs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...