Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med min flotte samboer i mange år nå. Vi har det fint sammen, og jeg er så glad i han. De gangene han er på reise, og borte fra meg savner jeg han masse. Vi deler alt, har de samme interessene og vil det samme med livene våre. Vi har snakket om å få barn, vi sparer opp penger til å kjøpe hus.

Men...og ja det er et men. For noen dager siden begynte jeg å trene med en PT. Dette er noe jeg aldri før har gjort. Har aldri engang sett på andre gutter i løpet av den tiden jeg og samboeren min har vært sammen, men denne karen. Hele kroppen min hele meg, det sa bare pang etterhvert. Jeg ble så sinnsykt tiltrukket av ham. Ikke bare hvordan han så ut, men personligheten hans og det hele.

Jeg har gått med konstante sommerfugler i magen siden jeg så han, og jeg føler meg så forvirra. Jeg er jo så innmari glad i kjæresten min, men så sitter jeg her og kjenner på disse følelsene som oppsto i forhold til en annen mann. Jeg skjønner ikke dette, hva skal jeg klare å forstå ut av alt dette? Tanken på å skulle slå opp med kjæresten min er helt utenkelig, men hele meg lengter etter PT´n. Jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn PT´n, og jeg blir så lei meg. HAr jeg ikke et godt forhold når jeg føler slik jeg gjør? Jeg er super forvirra :(

Anonymous poster hash: f5598...f13

Anonymous poster hash: f5598...f13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man blir vanligvis både forelsket i andre og seksuelt tiltrukket av andre enn kjæresten, i løpet av livet. Men man trenger ikke å gjøre noe med det. Det går over.

Jegville byttet PT, eller byttet treningssted.

Skrevet

Dette har jeg opplevd i mine noen av mine forhold også. Blitt tiltrukket og småforelsket i andre. Men jeg tror dette er normalt! For meg har det som regel alltid gått over etter en tid. Fokuser mer på kjæresten din og bytt treningssted dersom du vil fortsette forholdet du er i.

Gresset er grønnere på den andre siden - det stemmer nok ikke alltid, gitt...

Lykke til!

• Liker 3
Skrevet

Det er jobben til en PT...............

Akkurat som at det er jobben til en tyrker som jobber i bar å flørte med jenter for å få de til å være lengre å kjøpe flere drinker.

• Liker 7
Gjest Awzm me
Skrevet

Ville byttet PT, Forelskelsesfølelsen du får av han går fortere over når du ikke gir den næring :)

• Liker 3
Skrevet

Du har fått veldig gode råd vedr. å kutte ut PT.

Selv har jeg vært sammen med mannen min fra jeg var 16 år, er nå 46 år.

Jeg er av typen som lett får god kjemi med andre mannfolk. Samtidig så er jeg gift med verden beste mann. Jeg vet at ingen andre hadde vært bedre å bo sammen med. Alle som kjenner ham, sier det samme.

Skulle jeg fulgt alle "lystene" opp gjennom tiden, så hadde jeg mistet "prinsen". Og mest sannsynlig fått en "frosk" isteden.

Håper du lytter til rådene her, hvis du allerede har en mann som du trives så godt sammen med. Du vet hva du har... :)

Anonymous poster hash: 5c349...33b
  • Liker 4
Skrevet

Takk for svar. Det jeg på en måte har blitt mest forvirra og redd over er at jeg i det hele tatt har fått disse følelsene for en annen mann. Det har fått meg til å bli redd for at mitt og kjæresten sitt forhold ikke er godt nok. "hvordan kan jeg få følelser og bli seksuelt tiltrukket av en annen, om mitt forhold til kjæresten min er så bra som jeg tror"?

Har ikke noen som jeg ønsker å prate med dette om, så jeg har ikke peiling om dette også hender med andre. Derfor var det litt godt å se at andre også har opplevd dette. Du som har vært sammen med mannen din så lenge.

Jeg og kjæresten har vært sammen siden jeg var 19, og han er den eneste jeg noen gang har vært sammen med. Hadde "kjæreste" i to uker like før jeg traff samboeren min, så det er egentlig ikke noe å telle akkurat.

Lurer også litt på om det kan være derfor også, at jeg kun har vært sammen med han, og ikke på en måte "opplevd" noe annet. Jeg elsker samboeren min, derfor synes jeg dette er så vanskelig...

Skrevet

Eg har også bare vert sammen med han eg er gift med no. Har merket at kroppen har lengtet etter den spenningen det innebærer å være forelsket. Det som er viktig å huske på er at du ikkje er forelsket i pt'en men bildet du har skapt av han i hodet ditt. Mens kjæresten kjenner du inn og ut og du veit kvifor han er verdt å elske og du har akseptert dei negative sidene hans også:) dette har med kjemi i hjernen å gjere, husker ikkje heilt korleis det var men det var noko med forskjellige faser i forholdet og etter ei viss tid vil impulsene fortelle deg at det er på tide å oppleve den første fasen igjen, det er da ein må ta valget om å enten fortsette i forholdet eller følge impulsene. Eg stemmer for den første.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg kjenner veldig på kroppen at jeg hadde hatt lyst til å "prøve" noe annet. Men bare tanken på å skulle gå fra kjæresten min gjør at jeg nesten begynner å gråte, samtidig klarer jeg ikke å slutte å tenke på denne andre.... Skulle noen gang ønske at jeg bare kunne pause forholdet mitt, få prøve litt annet og skru på play igjen.

Utrolig glad for de tilbakemeldingene jeg har fått, bare å komme med mer, er så bra for meg å lese alt dere skriver:)

Skrevet

Akkurat som at det er jobben til en tyrker som jobber i bar å flørte med jenter for å få de til å være lengre å kjøpe flere drinker.

Det er faktisk delvis riktig. MEN (jeg er PT), jeg har truffet på et par kunder som jeg får overraskende god kjemi med og gjerne skulle datet/spurt ut (noe som er vanskelig mtp. profesjonalitet på jobb). Så det har blitt med tanken. Derimot, dersom jeg skulle blitt bedt ut av disse damene hadde jeg takket ja.

Anonymous poster hash: 662f3...746

Gjest JegHeterIngenting
Skrevet

Det er faktisk delvis riktig. MEN (jeg er PT), jeg har truffet på et par kunder som jeg får overraskende god kjemi med og gjerne skulle datet/spurt ut (noe som er vanskelig mtp. profesjonalitet på jobb). Så det har blitt med tanken. Derimot, dersom jeg skulle blitt bedt ut av disse damene hadde jeg takket ja.

Selv om de hadde en kjæreste?

Skrevet

Selv om de hadde en kjæreste?

Dersom de hadde hatt kjæreste hadde jeg aldri spurt dem ut. Jeg hadde blitt med på en vennskapelig kaffe dersom de hadde spurt, men kunne aldri bidratt til utroskap.

Skrevet

Jobben til en pt er ikke å flørte med kundene for å få dem til å kjøpe fler timer. Sikker noen pt'er som benytter seg av taktikken, men personlig (er pt) så toner jeg heller ned dersom jeg merker vibber fra kunder.

Men- det er en 'intim' jobb, man jobber en-til-en med kundene sine og får ofte innsyn i en del private ting. Samtidig er man mennesker, og det er ikke uvanlig at det kan oppstå følelser når man etterhvert blir kjent med og treffer hverandre jevnlig over tid, som i livet ellers.

Jeg ser det hele tiden, at kunder blir fascinerte og tiltrukket sv sin pt, det skjer meg også med jevne mellomrom at noen blir intr i mer enn bare treningen.

At du er tiltrukket av din pt kan jeg (sannsynligvis) godt forstå, mange pt'er er godt trente/ser bra ut og er i tillegg blide og imøtekommende. Man er også opptatt av å få kundene til å føle seg sett i den tiden de trener med oss, kundene er i sentrum. Dersom du føler tiltrekning og thats it, så ser jeg ikke hvorfor du bør bytte pt og senter, hva med å heller nyte denne timen i uken og bare akseptere at du er tiltrukket, punktum? Dersom du faller hodestups og han begynner å oppta tankene dine døgnet rundt, ville jeg nok vurdert å bytte pt, men det har gått noen dager siden du traff han og jeg ville helt ærlig ikke tatt noen forhastet beslutning om å bytte pt enda. (Med mindre det er min date du har falt for, da forstår jeg deg veldig godt men han er opptatt haha)

Har pt'en din gitt noen signaler utover selve jobben, virker tiltrekningen gjensidig?

Anonymous poster hash: eca9f...7e2

Skrevet

Et poeng når man er i et forhold man ønsker å være i, er å unngå/velge å ikke la seg friste. Jo, det er faktisk et mulig valg. Dersom du ler i et forhold du ikke ønsker, bør du ta konsekvensene avdet for begges beste.

Anonymous poster hash: de7da...3d8

Skrevet

Jeg lurer på når mennesket skal fatte at verden faktisk er full av flotte PT`er, bartendere og hva nå enn folk har som levebrød, og at det omtrent er umulig å unngå å råke borti en eller flere av disse i løpet av livet...

Moralen (uff, skummelt ord her på KG men skitt au...) er imidlertid at man ikke kan få alle "godteriene" man har lyst på, når man allerede har godteriskuffen full. Det er nemlig fryktelig usunt for kropp og sjel :lur:

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

En personlig trener har jo som jobb å få deg til å føle deg bra. Men husk at det er jobben hans. Det er svært vanlig å bli forelsket i f.eks legen/psykologen, fordi man føler at han/hun er interessert i en som person. I virkeligheten er han/hun interessert bare på et profesjonelt plan, fordi det er jobben hans/hennes. Blir nok det samme med en personlig trener. Bytt trener, ikke frist skjebnen. Hva med en kvinnelig trener? ;)

Skrevet

Jeg har jobbet som Pt og fått en en masse forespørsler om date . Jeg tror det dreier seg mer om det at mann blir knyttet til en person , og det føles greit med hennes / hans fulle oppmerksomhet de timene du har i uken. Også misforstår enkelte entusiasmen med en annen type oppmerksomhet.

Men det er klart , ting skjer ju i alle situasjoner så ...

Så lenge du har noen hjemme ,som du er glad i , så må du ta et valg om å dyrke det eller det andre."fristelser" kommer og går hele livet.

Skrevet

Jobben til en pt er ikke å flørte med kundene for å få dem til å kjøpe fler timer. Sikker noen pt'er som benytter seg av taktikken, men personlig (er pt) så toner jeg heller ned dersom jeg merker vibber fra kunder.

Men- det er en 'intim' jobb, man jobber en-til-en med kundene sine og får ofte innsyn i en del private ting. Samtidig er man mennesker, og det er ikke uvanlig at det kan oppstå følelser når man etterhvert blir kjent med og treffer hverandre jevnlig over tid, som i livet ellers.

Jeg ser det hele tiden, at kunder blir fascinerte og tiltrukket sv sin pt, det skjer meg også med jevne mellomrom at noen blir intr i mer enn bare treningen.

At du er tiltrukket av din pt kan jeg (sannsynligvis) godt forstå, mange pt'er er godt trente/ser bra ut og er i tillegg blide og imøtekommende. Man er også opptatt av å få kundene til å føle seg sett i den tiden de trener med oss, kundene er i sentrum. Dersom du føler tiltrekning og thats it, så ser jeg ikke hvorfor du bør bytte pt og senter, hva med å heller nyte denne timen i uken og bare akseptere at du er tiltrukket, punktum? Dersom du faller hodestups og han begynner å oppta tankene dine døgnet rundt, ville jeg nok vurdert å bytte pt, men det har gått noen dager siden du traff han og jeg ville helt ærlig ikke tatt noen forhastet beslutning om å bytte pt enda. (Med mindre det er min date du har falt for, da forstår jeg deg veldig godt men han er opptatt haha)

Har pt'en din gitt noen signaler utover selve jobben, virker tiltrekningen gjensidig?

Anonymous poster hash: eca9f...7e2

Er klar over at det kan være slik at grunnen til at man føler dette er pga den tiden man jobber sammen. Nå har jeg trent sammen med han to ganger, med en ukes mellomrom...og jeg klarer ikke å få han ut av hodet. Jeg tenker på han konstant. Har snart vært sammen med samboeren min i 7 år, men har aldri på denne tiden engang sett på noen andre. Det har aldri vært noen annen fristelse. At det skjer nå er veldig spesielt.

Har gått så langt at jeg begynner å miste litt interessen for kjæresten min...

Men siden en pt nettopp skal være hyggelig og alt det der, så har jeg ikke noe håp om at det er noen følelser fra hans kant. Det er litt sånn at jeg håper at han skal ville noe mer, men jeg kommer ikke til å gjøre noe "move".

Skrevet

Vil også bare si at jeg aldri kommer til å være utro mot kjæresten min.

Skrevet

Om du vil bli i forholdet du har nå, bytt treningssenter. Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 1919c...c4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...