Gå til innhold

Råkjekk, høy, singel...men noe må da feile han? Ingen er vel perfekte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg sikkert fryktelig teit som spør om dette og gidder lage tråd. Men huker av på anonymbruker så slipper jeg å drite meg ut..

Er en jeg flørter med. Han er bare så hinsides kjekk og pen å se på (det har jeg syntes fra dag 1), han er morsom, han er stabil, snill, lojal. Han har masse masse bra ved seg som jeg setter pris på, men som sikkert og andre jenter syns er veldig tiltrekkende.

Han har et barn fra før, jeg har to, og dette syns vi begge bare er positivt.

Vi er i midten av tjueårene om noen lurer.

Er bare det at jeg syns han virker for perfekt, og da begynner jeg å tenke...det må da være noe som feiler han siden han ikke er opptatt??

Da han første gang tok kontakt(på møteplassen.no) , så ble jeg først helt lamslått av hvor vakker han var, og veldig veldig overrasket over at han tok kontakt med MEG!

Jeg er en helt ordinær jente fra Vestlandet uten noe spesielt ved meg som vekker oppmerksomhet hos menn.

Jeg bare forstår det ikke. Han må da være desp.??

Anonymous poster hash: 922a7...67c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har ikke truffet den rette dama???

• Liker 1
Skrevet

Dersom mennesker var roboter innstilt på å forhandle seg inn i forhold med det peneste mennesket som var mulig å oppdrive, så hadde nok dette vært ganske snodig, ja. Men nå er jo ting gjerne litt mer nyansert og komplisert enn som så.

Om du kikker deg rundt, ser du fort at det finnes massevis av single mennesker som er både pene, snille og intelligente. Og motsatt finnes det utrolig mange usympatiske folk, som er i forhold.

Anonymous poster hash: 3887e...3b3
  • Liker 5
Skrevet

Høres ut som en klassisk sosiopat, styr unna.

Anonymous poster hash: 20791...437
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje han er singel fordi han var utro med kjæresten sin eller omvendt? Who knows.

De sanne fargene kommer uansett frem bare man gir det litt tid. Den mannen du beskriver der, kan fort ha kontrollerende tendenser, sykelig sjalu, psykiske problemer.. Det kan være MYE med et menneske man ikke kan se på utsiden, som kan kun finner ut ved å lære å kjenne.

Nå er jeg veldig negativ her, men du ville jo ha noen svar på hva han kunne feile....

Endret av Alja91
Skrevet

Sikkert et dumt spørsmål, men har du møtt han i virkeligheten?

Det er nemlig ikke gull alt som glitrer på internett :fnise:

Anonymous poster hash: 7eb03...08d
  • Liker 2
Skrevet

Hva er det du egentlig vil ha svar på her? At det er noe i veien med han eller om han egentlig liker deg?

Skrevet

Sikkert et dumt spørsmål, men har du møtt han i virkeligheten?

Det er nemlig ikke gull alt som glitrer på internett :fnise:

Anonymous poster hash: 7eb03...08d

Det er enkelt å sjekke slik ved å putte bildene inn i bildesøket til google. Men man vet jo ikke om de har stjælt bildene av noen de kjenner. Anonymous poster hash: 08322...498
Skrevet

Høres ut som en klassisk sosiopat, styr unna.

Anonymous poster hash: 20791...437

:ler:

KG altså.

Anonymous poster hash: 0b40f...4ab

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han bare er så herlig som du tror ! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer også på om du har truffet han i virkeligheten (ikke dumt spørsmål det AB over her.. ;) )

Skrevet

Dersom pene,fantastiske mennesker aldri er på jakt etter en partner, hvordan i alle dager har noen klart å kapre dem i utgangspunktet?

Kanskje du har fantastisk timing. At han har et barn betyr jo kanskje at han ikke alltid har vært singel. Eller er det galt at en så pen mann har en eks - betyr dette at det MÅ være han som gjorde noe feil, for en dame ville andre være noe annet enn snill og god mot en så vakker mann?

Forstår ikke helt problemstillingen din. :) Men kos deg!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner ikke problemet! Kan du ikke bare kose deg over at du har møtt en mann du liker så godt?

Kanskje er eks'en hans både pen og utrolig forfengelig og opptatt av hvordan hun ser ut og at han denne gangen ble tiltrukket av deg nettopp fordi du er en naturlig jente fra vestlandet som ikke dyrker ditt egen speilbilde. Det er sexy, det!

Ikke problematiser! Dere liker hverandre, punktum!

Hvis han begynner å vise skumle tegn, DA kan du spørre om råd, nå må du bare nyte livet!

Endret av Ulla Ullsokk
Skrevet

Det trenger ikke være noe galt ved ham. Ikke ta sorgene på forskudd.

Skrevet

Kjæresten min er også "perfekt". Hans største "feil" er foreldrene :fnise:

Anonymous poster hash: 81b4a...c61
  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar, interessant med litt forskjellige synspunkter:)

Men nei jeg har ikke truffet han i virkeligheten. Vi prater masse på melding og fb chat. Så det kan jo være han ikke er så perfekt som jeg tror.

Vet ikke om jeg tør treffe han heller, er livredd for å skuffe han utseendemessig. Jeg ser helt ok ut, er ikke den typiske byjenta med velstelt hår og masse sminke og moteklær hver dag, men er mer avslappet både i klesstil og væremåte.

Han er fra bygda. Bor på en liten plass noen timer utenfor byen min.

Og det liker jeg:) han sier han liker meg og, nettopp pga at jeg er fra bygda selv og vi er like der personlighetsmessig.

Er bare en teit tråd jeg vet det. Jeg tenker kanskje for mye.

Er bare så overrasket over at han gidder bruke tid på en som meg, i tillegg bor jeg et stykke unna han.

Han kan sikkert få akkurat hvem han vil.

Ser på fb at eksene hans er pene ja.

Og han har ikke vært singel i årevis. Er ca et år siden siste forhold sier han.

Men ok, skal nyte dette fra nå av, og bli bedre kjent med han.

Er jeg tøff så møter jeg han en dag:))

Takk for oppmuntringen alle dere:)

Anonymous poster hash: 922a7...67c

Skrevet

Takk for svar, interessant med litt forskjellige synspunkter:)

Men nei jeg har ikke truffet han i virkeligheten. Vi prater masse på melding og fb chat. Så det kan jo være han ikke er så perfekt som jeg tror.

Vet ikke om jeg tør treffe han heller, er livredd for å skuffe han utseendemessig.

Så lenge du ikke har truffet han i virkeligheten kan du se på han som en illusjon. Det er i virkeligheten man blir kjent og man må bruke litt tid sammen for å se hvem man er og om man liker den andre.

Jeg håper du jobber litt med selvtilitten din og så tar mot til deg til å treffe han.

"Perfekte" gutter er ikke ute etter noe perfekt de heller. De er ute etter en ukomplisert livsglad jente de kan tilbringe tid sammen med og ha som støttespiller på dårlige dager.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...