Ragnhild1 Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Hei Vurdere å bestille time for vippe-extensions, men er jo litt dyrt så lurte egentlig på om noen her inne har erfaring med dette? Er det verdt pengene, -og hvor lenge sitter de på? Håper på gode svar
zillz Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Hei. Jeg la på vipper for snart 4 uker siden, og det ser fortsatt fint ut. (ikke like fyldig lengre så klart) Det er anbefalt å fylle på hver 3-4 uke, men jeg skal fylle på neste uke, da har det altså gått 5 uker. For meg, som til daglig bruker veldig lite maskara og heller ikke er noe flink til å påføre den, var det veldig verdt det! Vippene er lange og fine, men ser naturlige ut. Du våkner opp med "sminkede" vipper hver morgen, og sparer tid på badet. Det blir så klart dyrt i lengden, men for min del trenger jeg ikke påfylling like ofte som anbefalt, da jeg uansett er vant med å bruke lite øyesminke :-)
fiddlesticks Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Er du god med hendene koster vippeextensions sett kr 50-80 på ebay. Endret 2. oktober 2013 av fiddlesticks
FantasDick Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg bruker punktvipper som settes oppå mine egne vipper istedet for ett og ett hår som de gjerne gjør i salong. Vippene er billige (omkring 100,- for et startsett med vipper inkludert lim og limfjerner), greie nok å sette på selv (men få gjerne en venninne til å hjelpe deg) og sitter i 3-4 uker før de begynner å se litt slitne ut. Du kan ta av alt og legge på alt på nytt hver gang, eller du kan fylle på med punktvipper om de faller av.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Det ser ikke bra ut fordi de detter av mens noen andre fortsatt sitter. Hver enkelt vippe vokser i ulikt tempo. Mine ser forferdelige ut og det har bare gått 2 uker.. Betalte 2000,- Anonymous poster hash: 9152b...3cf
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Anbefaler deg å ikke ta det, har venninner som har tatt dette og resultatet rett etterpå ser fake ut, noen uker senere er vippene dine ødelagt. Anonymous poster hash: 82505...f96
Wonders Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Jeg synes det ser rart ut når vippe-extensions ikke er bøyd riktig, når de går ut og så bitte litt opp på tuppen. Slik at man ser det best når man ser alle andre retninger enn rett frem. Endret 3. oktober 2013 av Wonders
j23 Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Er du god med hendene koster vippeextensions sett kr 50-80 på ebay. har du link til produkt eller selger?
j23 Skrevet 3. oktober 2013 #9 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg bruker punktvipper som settes oppå mine egne vipper istedet for ett og ett hår som de gjerne gjør i salong. Vippene er billige (omkring 100,- for et startsett med vipper inkludert lim og limfjerner), greie nok å sette på selv (men få gjerne en venninne til å hjelpe deg) og sitter i 3-4 uker før de begynner å se litt slitne ut. Du kan ta av alt og legge på alt på nytt hver gang, eller du kan fylle på med punktvipper om de faller av. kult! hvor kjøper du disse? eventuelt hvilket merke?
fiddlesticks Skrevet 3. oktober 2013 #10 Skrevet 3. oktober 2013 har du link til produkt eller selger? Er faktisk bare å søke på "lash extensions" deretter sortere etter pris, og du får opp mange av lik type, like sett, men forskjellige selgere fra asia, velg en top rated selger. Ang å gå til salong for å sette på vippe extensions, så er dette noe man virkelig må opprettholde. 1500 første gang 1200 i mnd etter det, så med mindre du tjener fett med penger i mnd, så er det bedre å finne andre hjemmeløsninger
FantasDick Skrevet 3. oktober 2013 #11 Skrevet 3. oktober 2013 kult! hvor kjøper du disse? eventuelt hvilket merke? Varierer litt hvor jeg kjøper - kjøper der det er billigst når jeg begynner å gå tom, men Asos pleier å ha det meste inne til en rimelig pris. Bruker Lash extend, Superfix og Liftoff fra Eylure.
skyflakes Skrevet 3. oktober 2013 #12 Skrevet 3. oktober 2013 Hadde vippeextencions i en mnd, deretter var jeg på en refill før jeg ga opp. Var på et sted med lærling (derav billigere), og det var i grunn helt greit. Jeg trodde jeg skulle få DE ville øynene, men egentlig så det ut meg selv med mascara. Så da så jeg ikke vitsen med å opprettholde det, alt for dyrt
Cessa74 Skrevet 4. oktober 2013 #13 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg brukte vippe exstension i et halvt år. Måtte fylle på hver 3 uke. Syns det var dritfint i ca 1-2 uker, men så ble det veldig "rotete" inn i 3 uke.. Mye styr og ikke minst; sykt dyrt å holde på i lengden, får man blir jo på en måte avhengig av de! Etter halvt år var mine egne vipper nesten helt borte, så slet endel på vippene mine også... Så jeg anbefaler det egentlig ikke..
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #14 Skrevet 4. oktober 2013 Er du god med hendene koster vippeextensions sett kr 50-80 på ebay. Det er ikke mulig å sette på seg selv. Med mindre du snakker om punktvipper men denne tråden var om extensions. Anonymous poster hash: 2dbfc...a3a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #15 Skrevet 4. oktober 2013 Det ser ikke bra ut fordi de detter av mens noen andre fortsatt sitter. Hver enkelt vippe vokser i ulikt tempo. Mine ser forferdelige ut og det har bare gått 2 uker.. Betalte 2000,- Da har du gjort det et dårlig sted. Veldig få steder i hvor de faktisk kan sette det på. Anonymous poster hash: 2dbfc...a3a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #16 Skrevet 4. oktober 2013 Anbefaler deg å ikke ta det, har venninner som har tatt dette og resultatet rett etterpå ser fake ut, noen uker senere er vippene dine ødelagt. Dette er bare tull! Vippene blir IKKE ødelagt! Hvis de gjør det så må de bytte sted å ta dem, det skal ikke skje. Har selv tatt det nå i 9mnd og er super fornøyd. Men dere MÅ gjøre research på nettet før dere tar dem. I hele Oslo er det kun 2-3 stk som gjør det ordentlig. Og hvis de ser fake ut så er det brukt for tykke vipper, det velger man selv. Så ikke spre usannheter om ting du ikke kan. Anonymous poster hash: 2dbfc...a3a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #17 Skrevet 4. oktober 2013 Ang å gå til salong for å sette på vippe extensions, så er dette noe man virkelig må opprettholde. 1500 første gang 1200 i mnd etter det, så med mindre du tjener fett med penger i mnd, så er det bedre å finne andre hjemmeløsninger Hvor har du det fra? Påfyll koster 500-700 kr etter 3-4 uker. Så si 600 kr mnd for å slippe å bruke maskara og ta den av hver dag, veldig verdt det for min del. Anonymous poster hash: 2dbfc...a3a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #18 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg brukte vippe exstension i et halvt år. Måtte fylle på hver 3 uke. Syns det var dritfint i ca 1-2 uker, men så ble det veldig "rotete" inn i 3 uke.. Mye styr og ikke minst; sykt dyrt å holde på i lengden, får man blir jo på en måte avhengig av de! Etter halvt år var mine egne vipper nesten helt borte, så slet endel på vippene mine også... Så jeg anbefaler det egentlig ikke.. Igjen, det skal ikke skje. Da har du gjort det et sted de ikke var flinke. Anonymous poster hash: 2dbfc...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå