AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg trenger altså hjelp til å finne på noe å lage til middag. Jeg er sykt fattig, har bare 10 kroner igjen fram til neste stipend, men har heldigvis en del mat i fryseren. Det jeg har av mat er: - Kyllingfilet - Løvstek - Røkt svinekam - Brokkoli (frossen) - Spinat (frossen) - Laksefilet - Torskefilet - Fiskepinner - Kjøttboller - Hjemmelaget tomatsaus - Falafel - Bacon - Wienerpølser Det jeg har av tørrvarer: - Linser - Hermetiske kidneybønner - Hermetiske hvite erter - Buljong - Spaghetti - Pastaskruer - Tacokrydder - Kokosmelk - Hvitløk - Gul løk - 2 egg - Diverse tubeost - Salami - 1 pk nudler - Potetmos i pose - Kokosmelk Så mitt spørsmål til dere er som følger: hva i huleste kan jeg lage av dette?! PS: Er ikke interessert i kommentarer på at jeg dreit meg ut ved å allerede ha brukt opp stipendet, det er jeg fullstendig klar over selv. Anonymous poster hash: 85c8f...8e0
Alvina Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Du har jo nudler. LAG NUDLER DA. Jeg synes ikke synd på deg, med mindre det er foreldrene dine som har bunkret fryseren din full av mat da? Ville kanskje tatt opp spinaten og stekt laks, og kokt litt pasta. Du har for lite grønnsaker..men det vet du vel. Røkt svinekam med kidneybønner høres heller ikke dumt ut. Fiskepinner og hvite bønner. Det var lite grønt å velge i her, men regner med at du har krydder osv.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Dette er jo masse mat.. Mye mer (og mye mer variert) enn hva jeg anser for normalt, som student selv ihvertfall. Man trenger da ikke å lage en spesiell rett. Stek litt kjøtt, og spis det med bønner, egg, nudler, eller noe. Nytter ikke være kresen når man er student! Anonymous poster hash: 04dc1...307 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Du har jo nudler. LAG NUDLER DA. Jeg synes ikke synd på deg, med mindre det er foreldrene dine som har bunkret fryseren din full av mat da? Ville kanskje tatt opp spinaten og stekt laks, og kokt litt pasta. Du har for lite grønnsaker..men det vet du vel. Røkt svinekam med kidneybønner høres heller ikke dumt ut. Fiskepinner og hvite bønner. Det var lite grønt å velge i her, men regner med at du har krydder osv. Det er nok mamma og pappa som har hamstret, ja. Er ikke snakk om at noen skal syns synd på meg, for jeg er selv klar over at det er jeg som har fått meg i denne situasjon. Hersens julegavehandel, haha! Takk for svar, ser ut til at det blir laks med spinat i morgen. Anonymous poster hash: 85c8f...8e0
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Dette er jo masse mat.. Mye mer (og mye mer variert) enn hva jeg anser for normalt, som student selv ihvertfall. Man trenger da ikke å lage en spesiell rett. Stek litt kjøtt, og spis det med bønner, egg, nudler, eller noe. Nytter ikke være kresen når man er student! Anonymous poster hash: 04dc1...307 Ja, jeg har en shitload med mat, men når jeg ser på ingrediensene, ser jeg ingen spesiell matrett, om du skjønner så tenke å høre om noen andre her "fikk inn" noe. Anonymous poster hash: 85c8f...8e0
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Spagetti og laksefilet. Spagetti og wienerpølser. Spagetti og kjøttboller. Potetmos og wienerpølser. Kyllingfilet og nudler. Anonymous poster hash: cd0e5...fbd
Mormont Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Noen forslag: - Kjøttboller med potetmos - Spaghetti med tomatsaus - En slags kyllinggryte ut av kokosmelken, kyllingfilet og nudler - Løvstek med pastaskruer - Spaghetti med wienerpølser - Bacon med kidneybønner og brokkoli - Røkt svinekam med linser, løk og pastaskruer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå