Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som følger med på konkurransen på P4 om dagen? En hverdagslyd som er tatt ut av sammenheng.

Utrolig vanskelig i år. Jeg syntes det høres ut som sprakende ved i peisen, men det tippet på og er feil. Noen som tror de vet? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt på dette mange ganger i bilen, men aldri opplevd at noen faktisk har klart å gjette hva lyden er. Så hva er egentlig poenget med konkurransen?

Anonymous poster hash: 31aae...fbc
Skrevet

Ja, åh det er vanskelig nå.. Tenkte kanskje en liten mus som tygger?

Anonymous poster hash: e1505...8fd

Skrevet

Jeg har hørt på dette mange ganger i bilen, men aldri opplevd at noen faktisk har klart å gjette hva lyden er. Så hva er egentlig poenget med konkurransen? Anonymous poster hash: 31aae...fbc

Tror det fortsetter til noen klarer det, og potten øker for hver dag.. Så hadde ikke gjort noe å vunnet ;)

Skrevet

Tror det fortsetter til noen klarer det, og potten øker for hver dag.. Så hadde ikke gjort noe å vunnet ;)

tar det for lang tid begynner de å dele ut forskjellige hint også

Anonymous poster hash: dd9ef...eb5

Skrevet

Har ingen tru på det! husker dem hadde sånn vinterlyd med p4 og da hadde dem sånn konuranse, og alle sendte inn melding, også fikk kammareten min melding "du er vinneren, du kan komme på senen og få premien" og det var sånn 15min etter konkuransen var starta, men alikavell så hadde dem konuransen gjennom hele showet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...