AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Hvor lenge synes dere det er greit å vente på at den andre tar initiativ til å treffes, når dere har vært på dater'n i 5-6 uker? Anonymous poster hash: f66a2...f99
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Lenge. Det er ikke kult å være klengete! Anonymous poster hash: 066a8...a09
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Lenge. Det er ikke kult å være klengete! Anonymous poster hash: 066a8...a09 Javel..kan du komme med noe mer spesifikt svar enn "lenge"? Anonymous poster hash: f66a2...f99
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Litt over en uke, minst . Det er jo synd om begge ser an hvor lenge den andre venter, og så ut ifra det, venter man selv. Så det er vel lurt å snakke sammen, finne ut hva man ønsker av kontakt. Anonymous poster hash: 066a8...a09
Gjest Wei Wei Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Du bestemmer selv. Føler du at han kanskje ikke er så gira på å treffes,så venter du til han tar kontakt (eller forsvinner). Kommuniserer dere godt og alt er bra, så foreslår du å treffes så fort det passer deg. Ikke tenk på frister og hva som er vanlig. 3
Gjest Emmanuelle Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Etter 5-6 uker er min mening at man har kjent litt på hvordan man føler det for den andre parten. Hvor mange ganger har dere møttes? Om han er interessert så burde han ha tatt kontakt innen et par dager. Mulig jeg er for kravstor, men etter min mening så er 6 uker lenge nok til å vite om man er interessert eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Etter 5-6 uker er min mening at man har kjent litt på hvordan man føler det for den andre parten. Hvor mange ganger har dere møttes? Om han er interessert så burde han ha tatt kontakt innen et par dager. Mulig jeg er for kravstor, men etter min mening så er 6 uker lenge nok til å vite om man er interessert eller ikke. Vi har vel møttes, tja...ca 7-8 ganger ganger kanskje. Men så å si hver gang har vi vært sammen i alt fra 3-4 timer til 1/2-1 døgn. Ventet med å ligge sammen til det hadde gått 5 uker (hvis det har noe å si..regner med jeg får innlegg på at det er derfor han er treg på å ta initiativ akkurat nå, at han fikk det han ville, men han tar overhodet ikke lett på sånne ting, så at det er det som er grunnen isolert sett tviler jeg på..hvis man virkelig liker en person så opprettholder man kontakten selv etter at man har vært til sengs sammen). Ønsker gjerne å snakke med han om dette ja. Superflott at han er meget sosial med venner, men syns kanskje at i en sånn bli-kjent-fase eller hva jeg skal kalle det, at man tidvis prioriterer den man dater (typ møtes mer enn 1 gang i uka (bare oss to)..jeg skulle ønske vi kunne møtes f.eks tre ganger i uka på det meste). Jeg har så lyst å spørre han, men er redd han sier at han ikke er så interessert i meg som han kunne ha vært på nåværende tidspunkt..derfor drøyer jeg veldig med å snakke med han. Har bestemt meg for om jeg ikke hører noe fra han innen søndag, så vurderer jeg å trekke meg fra hele opplegget (jeg sa til han at han kan ta kontakt en dag som passer han at vi møtes neste gang (da jeg kom med et forlag om å treffes som ikke passet for han), nå på tirsdag her, bare for å sende ballen over på hans sin side). Æsj...magefølelsen sier dette ikke er helt bra... Hilsen ts Anonymous poster hash: f66a2...f99
Gjest Emmanuelle Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg datet en sånn treigost engang. Han kunne bruke 2 dager på å svare på melding, 4 timer på å hente meg når han var "rett rundt hjørnet" og alt var på hans premisser. Jeg fikk nok og avsluttet det hele, det førte til at han blei sur og mente jeg var utålmodig Han tar fremdeles kontakt i dag, over 1 år etter, hinter om at jeg skal komme på besøk, etc. No thank you. Så har du motstykket, en jeg møtte for 2 mnd siden. Han ringte meg dagen etter vi møttes, spurte om jeg ville finne på noe når han kom hjem fra jobbreise...Daten gikk veldig bra og vi hadde kontakt hver dag etter det. På 4.date, altså etter 1 uke så gikk det som det gikk og det ble...action..og jeg var som deg, bekymret for at jeg ikke skulle høre mer, men 20 min etter han hadde dratt tikket det inn en melding om hvor bra, fin, herlig og fantastisk jeg var og at han gledet seg til å se meg igjen. Vi er sammen nå. Poenget er altså at det at du har hatt sex med ham absolutt ikke er en dealbreaker. Synes ikke 5 uker er tidlig dersom man er klare for det og er han interessert så hadde han tatt mer kontakt. Beklager, du virker som en veldig hyggelig person og jeg synes du fortjener bedre. Mannfolket mitt går et krevende studie, har en hobby som tar masse tid og mange venner som har tar seg tid til. Allikevel gikk det maks to dager imellom møtene våre. Jeg hadde gått videre.
Gjest Morgun Skrevet 3. oktober 2013 #9 Skrevet 3. oktober 2013 Har du nettopp ligget med ham for første gang? Litt påfallende at han ikke tar kontakt mer.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #10 Skrevet 3. oktober 2013 Ts her: Ja, det skjedde for i underkant av en uke siden.. Jeg har ikke hatt skruppler med å sende han melding når jeg savner han (har sendt melding kanskje 2-3 ganger siden "happeningen", det er naturlig for meg å gjøre det, jeg er veldig interessert i han). Tror nok jeg må få avtalt et møte med han i.l.a de neste to dagene, der jeg forteller hvordan jeg synes ting er for meg og om han kan prøve å svare på om han faktisk er interessert eller ikke. Jeg er muligens kanskje like sær som AB lenger oppe (syns forøvrig det ikke er sært av AB, da jeg er enig med AB): jeg mener man vet veldig godt om man er interessert etter 5-6 uker altså, særlig når vi har tilbringt tiden sammen bare oss to. Dessuten har jeg ikke verken tid eller tålmodighet til å kaste bort tiden min på de som ikke er ordentlig interessert i meg. Huff..tror dette blir et skikkelig train-crash i følge magefølelsen min... :/ Anonymous poster hash: f66a2...f99
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #11 Skrevet 3. oktober 2013 Flere som har noen innspill? Anonymous poster hash: f66a2...f99
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #12 Skrevet 4. oktober 2013 Fikk en invitasjon til en happening litt uti neste uke igår da, det er jo bra! men syns fremdeles han skal ta insj til å treffes i helga... Men; hvordan skal legge fram at man synes man treffes oftere, på en god måte..? Synes det er så vanskelig å "gjøre krav på seg"... Noen råd her? Anonymous poster hash: f66a2...f99
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #13 Skrevet 4. oktober 2013 Dytt #2 Anonymous poster hash: f66a2...f99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå