Gå til innhold

Jeg elsker John Green så mye at det gjør vondt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sebraen
Skrevet

Ser du på the vlogbrothers? Hvis ikke, så vil jeg anbefale deg å ta en titt. Videoene de legger ut er, i tillegg til å være veldig underholdende, også tankevekkende.

Hvilken bok av han er du leser forresten?

Gjest slettetbruker
Skrevet

Ser du på the vlogbrothers? Hvis ikke, så vil jeg anbefale deg å ta en titt. Videoene de legger ut er, i tillegg til å være veldig underholdende, også tankevekkende.

Hvilken bok av han er du leser forresten?

Ja, abbonerer :)

For øyeblikket leser jeg Looking For Alaska om igjen <3333 Elsker den så høyt!

Gjest Sebraen
Skrevet

Ja, abbonerer :)

For øyeblikket leser jeg Looking For Alaska om igjen <3333 Elsker den så høyt!

Hehe, Looking for Alaska er min favoritt av ham! :) Det virker som om de fleste synes The Fault in Our Stars er best, men jeg har alltid følt meg mest knyttet til Looking for Alaska. Jeg har faktisk lest Looking for Alaska bare en gang siden forrige vinter/vår. Den får meg rett og slett til å føle så mye, at jeg må bruke så lang tid til å virkelig fordøye den. Har du lest Paper Town av ham? Jeg har ikke lest den, men har hørt av andre at den er bedre enn Looking for Alaska.

Er alltid gøy å møte en annen nerdfighter!

Gjest slettetbruker
Skrevet

Hehe, Looking for Alaska er min favoritt av ham! :) Det virker som om de fleste synes The Fault in Our Stars er best, men jeg har alltid følt meg mest knyttet til Looking for Alaska. Jeg har faktisk lest Looking for Alaska bare en gang siden forrige vinter/vår. Den får meg rett og slett til å føle så mye, at jeg må bruke så lang tid til å virkelig fordøye den. Har du lest Paper Town av ham? Jeg har ikke lest den, men har hørt av andre at den er bedre enn Looking for Alaska.

Er alltid gøy å møte en annen nerdfighter!

Looking For Alaska er også min favoritt <3 Vil kalle ungen min Alaska, idk ;p Elsker også The Fault In Our Stars også!

Har ikke lest den, men har tenkt til å gjøre det <3

Gjest Sebraen
Skrevet

Looking For Alaska er også min favoritt <3 Vil kalle ungen min Alaska, idk ;p Elsker også The Fault In Our Stars også!

Har ikke lest den, men har tenkt til å gjøre det <3

Jeg skal nok få begynt på den jeg og. Gleder meg veldig :) Alle bøkene hans har jo blitt elsket av fansen, så jeg tror ikke Paper Towns kommer til å skuffe, heller tvert imot.

Gjest slettetbruker
Skrevet

Jeg skal nok få begynt på den jeg og. Gleder meg veldig :) Alle bøkene hans har jo blitt elsket av fansen, så jeg tror ikke Paper Towns kommer til å skuffe, heller tvert imot.

Ja, har ikke lest alle bøkene hans, men de jeg har lest sålangt er fantastiske <33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...