AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har i dag 2 barn på 6 og snart 9 år. Mannen har i flere år hatt lyst på en til, men jeg har sagt i lengre tid at jeg ville hvertfall ha fast jobb før det ble aktuelt. Men, de siste årene har jeg kjent veldig på det at jeg ikke hadde lyst på en til. Både fordi det har vært mye babyer i familien i det siste, og jeg kjenner overhodet ikke noe lyst til å engang holde de når de er tilstede. Litt større barn som rører på alt, som ikke hører etter etc (helt vanlig for alderen, det er ikke det), får jeg helt fnatt av (uten å gi uttrykk for det overfor noen annet enn at jeg har sagt at jeg ikke ønsker flere barn). Jeg har rett og slett følt meg veldig ovenpå i det siste. Jeg kan dra og trene om jeg har lyst til det, ungene klarer seg en stund alene, eldste vil gjerne være alene hjemme. Ingen styr med barnehage lengre heller. Perfekt! I tillegg har jeg vært tilskuer på en fødsel etter at jeg fikk mine barn, og jeg husket plutselig hvor vondt det faktisk var, og fikk se fødselen fra en helt annen vinkel. Men, nå har jeg de siste dagene begynt å tenke litt på det å få en til likevel. Mye i meg sier at jeg ikke har lyst, mens litt sier at det hadde vært litt koselig. Tenker også på det å begynne helt på nytt igjen. Og ikke har vi nok soverom i huset heller. I det hele tatt mange ting å tenke på. Hva hadde du gjort i min situasjon? Er 30 år. Anonymous poster hash: 572eb...9d1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Du må bare kjenne på det selv. Syns det er vanskelig å si noe annet. Ang soverom så deler mange barn soverom, det gjorde jeg og min søster i mange år, null problemAnonymous poster hash: 9cb95...c87
ViljaH Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Dette kan ingen andre bestemme for deg. Du ser jo selv fordeler og bakdeler. Magefølelsen vet svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå