Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Kjæresten min er ikke bra for meg, og i det siste har han begynt å gi nesten totalt faen i meg og oppfører seg som en dritt. Både han og jeg vet at jeg ikke kommer til å gå fra han, fordi jeg elsker han så mye. Men hvorfor får jeg ikke snart nok? Hvorfor holder jeg fast på han når han oppfører seg som en dritt??? Dere kan jo ikke vite det, men jeg vet ikke selv heller... Er lei meg hele tiden, og han bryr seg ikke og sier at jeg bare kan gjøre det slutt hvis jeg vil.. Orker ikke mer av dette forholdet, men jeg elsker han og vil være kjæresten hans, fordi jeg klarer meg ikke uten han...
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Kjæresten min er ikke bra for meg, og i det siste har han begynt å gi nesten totalt faen i meg og oppfører seg som en dritt. Både han og jeg vet at jeg ikke kommer til å gå fra han, fordi jeg elsker han så mye. Men hvorfor får jeg ikke snart nok? Hvorfor holder jeg fast på han når han oppfører seg som en dritt??? Dere kan jo ikke vite det, men jeg vet ikke selv heller... Er lei meg hele tiden, og han bryr seg ikke og sier at jeg bare kan gjøre det slutt hvis jeg vil.. Orker ikke mer av dette forholdet, men jeg elsker han og vil være kjæresten hans, fordi jeg klarer meg ikke uten han... Jeg forstår at det kan føles som om du ikke klarer deg uten han, pga at du er nedbrutt av å ha blitt behandlet dårlig. Du kommer til å klare deg uten han, jeg lover. Det kan være tøft i starten, men du greier det. Har du noen å snakke med (slektning/ venninne eller andre)? Du trenger å komme deg bort fra han og å bygge deg opp.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Muuuuulig du elsker den du ønsker han skal være og ikke den han har vist seg å være... Anonymous poster hash: 63253...029 3
Gjest Rita Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Oj oj, dette høres ikke bra ut Virker som selvbildet ditt er ganske lavt... Du klarer deg meget fint uten han, du vet det bare ikke selv enda. Det blir rart og tomt uten han den første tiden, men så snart du merker at du ikke savner den ekle oppførselen hans, kjenner du på en følelse av at bruddet bar helt riktig Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Kanskje kjenner du deg også igjen i noe av det som kvinner har formidlet i denne oppgaven? http://kenneho.net/2010/08/01/a-vaere-et-tomt-skall-masteroppgave-av-marianne-notland-smogeli/ Selvopplevelsen i en psykisk mishandlende relasjon” Masteroppgave av Marianne Notland Smogeli Har du en fastlege som du kan åpne deg for? Mange får god hjelp av støttesamtaler hos fastlegen sin. Evt kanskje du trenger en psyolog også.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Tror kanskje du er havna i den berømmelige "hekta" - dette er ikke egentlig kjærlighet, men du er rett og slett hekta på ham. Så du lar ham behandle deg som dritt. Godt mulig han har jobba bevisst med å få deg dit. Anonymous poster hash: a3350...cb4
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Tror kanskje du er havna i den berømmelige "hekta" - dette er ikke egentlig kjærlighet, men du er rett og slett hekta på ham. Så du lar ham behandle deg som dritt. Godt mulig han har jobba bevisst med å få deg dit. Anonymous poster hash: a3350...cb4 Ja, kanskje som beskrevet i denne tråden?: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=775962#entry13305585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå