DenAnonymeJenta Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Hei, som dere alle vet er høsten kommet og det er på tide å finne frem varme klær. Jeg var for en uke siden på shopping og fikk kjøpt meg masse fint. Blant annet varme oversized gensere. Så jeg lurer nå på om dere kan gi meg tips til hvordan jeg kan style dem.. er det noen tilbehør dere mener jeg burde få tak i som vil få antrekket til å se kulere ut? Jeg er 15 år og er da ikke så veldig interessert i den"voksen stilen" hvis dere skjønner hva jeg mener men dere kan godt dele deres meninger og hvordan dere ville kledd dere til høsten. Del gjerne bilder som får frem det dere mener, om det er mulig. Takker for alle tipsene jeg får.
awesome. Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg bruker som oftest stramme jeans til en oversized genser. Kan også være kult å ha slik genser over en kjole eller et skjørt med ullstrømpebukser under dersom det er kaldt ute. Ellers kan du style den opp med skjerf, hals, et fint statementsmykke, en kul lue osv.
DenAnonymeJenta Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg bruker som oftest stramme jeans til en oversized genser. Kan også være kult å ha slik genser over en kjole eller et skjørt med ullstrømpebukser under dersom det er kaldt ute. Ellers kan du style den opp med skjerf, hals, et fint statementsmykke, en kul lue osv. Ja, pleier å bruke trange bukser til alt egentlig. Takk.
saraklara Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Du kan ta en skjorte inni, pynte opp med litt smykker. Da spesielt på ermene. Og ja, er mye penere med trange bukser til en oversized genser. Om genseren er veldig oversized, så kan du bruke en tights istedet for bukse, og da gjerne med noe spennende mønster om genseren er ensfarget. Blir det for mye mønster blir det bare kluss Jobber selv i klesbutikk, og dette er da mine erfaringer og tips
DenAnonymeJenta Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2013 Du kan ta en skjorte inni, pynte opp med litt smykker. Da spesielt på ermene. Og ja, er mye penere med trange bukser til en oversized genser. Om genseren er veldig oversized, så kan du bruke en tights istedet for bukse, og da gjerne med noe spennende mønster om genseren er ensfarget. Blir det for mye mønster blir det bare kluss Jobber selv i klesbutikk, og dette er da mine erfaringer og tips Tusen takk! Er helt enig. Har faktisk ikke en eneste løs bukse i klesskapet hehe. Går som regel alltid med trange bukser og tights. Syns det er mye finere En fin skjorte under en plain genser har jeg sett mange bruke.. kjempe fint! Dette skal jeg definitivt prøve ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå