AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Del Skrevet 2. oktober 2013 Er aspertan bedre for tennene enn sukker? Jeg tar noen tyggetabletter som setter seg veldig fast i tennene, jeg pusser tennene etterpå men får ikke bort alt. Tablettene inneholder aspertan.Anonymous poster hash: d1531...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Del Skrevet 2. oktober 2013 Aspartam*Anonymous poster hash: 3a5b7...5ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Del Skrevet 3. oktober 2013 http://www.tannlege-engemoen.no/info.asp?sid=47&sid1=53 ! Anonymous poster hash: 9ebcb...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Del Skrevet 3. oktober 2013 Du kan prøve å fjerne restene av tyggetablettene ved å tygge tyggegummi. Mye mindre styr enn tannbørste. Anonymous poster hash: 9ebcb...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Del Skrevet 3. oktober 2013 Aspertan? Seriøst? Jeg blir så lei meg på enkeltes vegne noen ganger. Det heter aspartam. Anonymous poster hash: 7cab0...dc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg syns at det er sørgeli at folk ikke har respekt for personer med lese og skrivevansker Takk for linken du som viser meg respekt TSAnonymous poster hash: d1531...a71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå