Gå til innhold

Når er det greit å spørre om han liker meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann i en måneds tid nå, vi snakker sammen eller tekster hver dag, og jeg tror han liker meg, men han sier så lite om hva han tenker. Når er det greit å spørre hva han vil og hva han synes?

Anonymous poster hash: b25ff...be7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker deg på hvilken måte? Flørter dere da?

Anonymous poster hash: 40488...de2
Skrevet

Ikke enda :) Hadde ikke visst hva jeg ville etter så kort tid iallefall... Bare avvent, ikke stress. Liker han deg, så fortsetter han å invistere tid og energi på deg uten at han må ha svart "muntlig" på hva han ønsker. Det du eventuelt kan gjøre er å forsikre deg om at dere er "ekslusiv" om dere har sex. Men for all del, hold deg unna spørsmål som "hva tenker du om oss og fremtiden" etter kun 1 mnd.

Skrevet

Liker deg på hvilken måte? Flørter dere da?

Anonymous poster hash: 40488...de2

Ja, vi flørter, men han er så forsiktig, er ikke vant til det..

Skrevet

Ikke enda :) Hadde ikke visst hva jeg ville etter så kort tid iallefall... Bare avvent, ikke stress. Liker han deg, så fortsetter han å invistere tid og energi på deg uten at han må ha svart "muntlig" på hva han ønsker. Det du eventuelt kan gjøre er å forsikre deg om at dere er "ekslusiv" om dere har sex. Men for all del, hold deg unna spørsmål som "hva tenker du om oss og fremtiden" etter kun 1 mnd.

Jeg blir kanskje litt for ivrig, siden jeg liker ham veldig godt. Og så blir jeg veldig barnslig og vil ha et svar, selv om jeg egentlig også synes det er for tidlig til å gi et svar. Huff, så teit man blir av det å være betatt :P

Skrevet

Jeg blir kanskje litt for ivrig, siden jeg liker ham veldig godt. Og så blir jeg veldig barnslig og vil ha et svar, selv om jeg egentlig også synes det er for tidlig til å gi et svar. Huff, så teit man blir av det å være betatt :P

Copy that ! :P

Mange her inne skiver "voks opp, vær ditt og vær datt", men det er ikke lett når man blir betatt. Og i tillegg er utålmodig ;) Men kan skrive under på at du bare skyver han lengre bort med å være så direkte for tidlig. Da er det mange som stikker den andre veien. Heller bare vær åpen og flørtete (selv om det er enklere sagt enn gjort når man er så betatt".

Skrevet

Copy that ! :P

Mange her inne skiver "voks opp, vær ditt og vær datt", men det er ikke lett når man blir betatt. Og i tillegg er utålmodig ;) Men kan skrive under på at du bare skyver han lengre bort med å være så direkte for tidlig. Da er det mange som stikker den andre veien. Heller bare vær åpen og flørtete (selv om det er enklere sagt enn gjort når man er så betatt".

Så langt har jeg bare vært meg selv, og vist ham at jeg er interessert uten å si noe om det, og uten å spørre. Men det hadde jo vært så godt å få et lite muntlig hint om hvordan han synes det går. Får smøre meg med tålmodighet da. Om jeg kan finne noe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...