AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Hei jeg er 18 år, bor sammen med mor og lille bror, jeg jobber som avisbud sånn aftenruter gå med tralle, jeg har lyst til å slutte å jobbe som avisbud, samtidig finne en annen jobb, fordi å jobbe som avisbud er flaut og vanskelig, en jobb for tenåringer ikke for meg som er 18 år, men min mor sier nei skaff deg en jobb først, hun er analfabet og aner ingenting selv om jeg forklarer, jeg er drit lei av den jobben så hva skal jeg gjøre?? Anonymous poster hash: fe338...063
Brunhilde Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 1. Finn en ny jobb 2. Si opp jobben som avisbud 3. Begynn i den nye jobben 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 1. Finn en ny jobb 2. Si opp jobben som avisbud 3. Begynn i den nye jobben Men det er ikke lett å finne en ny jobb, og jeg vil slutte fra nå, men så har du mor fra en side. Slutte nå og leite etter en ny jobb rolig, jeg bare gidder ikke mer jobben som avisbud. Anonymous poster hash: fe338...063
Brunhilde Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Men det er ikke lett å finne en ny jobb, og jeg vil slutte fra nå, men så har du mor fra en side. Slutte nå og leite etter en ny jobb rolig, jeg bare gidder ikke mer jobben som avisbud. Anonymous poster hash: fe338...063 Nei, men da har du jo løsningen selv og ingen grunn til å spørre om andres mening. Lykke til.
Kontormus Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 For det første er du tenåring du også, enda. Både nå og i ett år til. Går ut fra at det er mor som må holde deg med lommepenger etter at du har sluttet i budjobben hvis du ikke har noen ny. Og da har hun jo faktisk rett til å mene litt. Men det er mange flere jobber for de som er fylt 18. Får du en god attest har du vel en mulighet til å jobbe ettermiddager og lørdager i en dagligvarebutikk f.eks? Vær litt frempå, lag en fin cv, en åpen søknad og ta runden med å møte personlig og levere disse på steder du kunne tenke deg å jobbe. Selv har jeg en sønn som ser fram til dagen han er gammel nok til å søke jobber i butikker som Game Stop osv...
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Finn deg ny jobb først. Det en evt arbeidsgiver vil bry seg om er - "hvorfor slutta du i forrige jobben". Og "det var kjedelig" er ikke svaret de er ute etter. Arbeidsgivere ser etter folk som har driv og får jobben gjort, uavhengig av hva den er. Og hør på mora di - høres ut som klok dame Anonymous poster hash: 65052...b9f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Dessuten - avisbud på kveldstid er jo super jobb å kombinere med skole og studier etterhvert! Anonymous poster hash: 65052...b9f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Hei jeg er 18 år, bor sammen med mor og lille bror, jeg jobber som avisbud sånn aftenruter gå med tralle, jeg har lyst til å slutte å jobbe som avisbud, samtidig finne en annen jobb, fordi å jobbe som avisbud er flaut og vanskelig, en jobb for tenåringer ikke for meg som er 18 år, men min mor sier nei skaff deg en jobb først, hun er analfabet og aner ingenting selv om jeg forklarer, jeg er drit lei av den jobben så hva skal jeg gjøre?? Anonymous poster hash: fe338...063 Når sluttet attenåringer og kategoriseres som tenåringer? Anonymous poster hash: 1a46c...6db
JKfotball Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Når sluttet attenåringer og kategoriseres som tenåringer? Anonymous poster hash: 1a46c...6db Jeg har sluttet siden jeg var 14 jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå