AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Hei jeg er 18 år, bor sammen med mor og lille bror, jeg jobber som avisbud sånn aftenruter gå med tralle, jeg har lyst til å slutte å jobbe som avisbud, samtidig finne en annen jobb, fordi å jobbe som avisbud er flaut og vanskelig, en jobb for tenåringer ikke for meg som er 18 år, men min mor sier nei skaff deg en jobb først, hun er analfabet og aner ingenting selv om jeg forklarer, jeg er drit lei av den jobben så hva skal jeg gjøre?? Anonymous poster hash: fe338...063
Brunhilde Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 1. Finn en ny jobb 2. Si opp jobben som avisbud 3. Begynn i den nye jobben 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 1. Finn en ny jobb 2. Si opp jobben som avisbud 3. Begynn i den nye jobben Men det er ikke lett å finne en ny jobb, og jeg vil slutte fra nå, men så har du mor fra en side. Slutte nå og leite etter en ny jobb rolig, jeg bare gidder ikke mer jobben som avisbud. Anonymous poster hash: fe338...063
Brunhilde Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Men det er ikke lett å finne en ny jobb, og jeg vil slutte fra nå, men så har du mor fra en side. Slutte nå og leite etter en ny jobb rolig, jeg bare gidder ikke mer jobben som avisbud. Anonymous poster hash: fe338...063 Nei, men da har du jo løsningen selv og ingen grunn til å spørre om andres mening. Lykke til.